|
Ravenstein
|
Geplaatst op 29-03-2005, 10:36 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste mensen!
INTERNETDATING LEED!... Tja ik ben inmiddels een jongen van 24 jaar. Toen ik een jaar of 18 was en vrijgezellig door het leven ging. Heb ik me eens verdiept in internetdating. Een aanmelding op cu2day een aanmeding op *** ,erodating.nl noem maar op... wat me opviel is dat je toen weinig respons kreeg oke je bent 18 en je denkt het zal wel... Nu kom ik niets te kort en heb ik een relatie en daarvoor vaker via het uitgaan contacten gevonden. geen probleem.
Wat ik weet is dat er op internet veel fakers opduiken... Mannen die even geil zijn en een contact plaatsen ..vaak als vrouw (dan niet meer terugkomen en dat dan de advertentie dood valt. Ik weet ook dat de verhouding op internet 90% man en 10% vrouw is. Dus de vraag is groter dan het aanbod. Fakers die zich voordoen al vrouw met welke rde dan ook vergen het grootste probleem op het net denk ik.... Mijn vraag is aan de echte (online) rieeel ingestelde man. (vrouw mag ook) wat is je ervaring op internet? heb je veel meegemaakt..Heb je wel dates via sites gehad? ken je sites waarbij je wel succes hebt?... Ik vraag me dit gewoon eens af.
Je kan je ervaringen of meningen ook mailen:
Groet, Rick Ravenstein
rickravenstein@hotmail.com
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
natuurlijk
|
Geplaatst op 30-03-2005, 07:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Rick,
"internet dating, leed of vermaak, serieus of voor de lol, sexuele dwang of plezier, etc etc" Het is hoe het is, het zal zijn zoals je wil dat het zal zijn. Internetdatingleed, zeker, het komt veel voor, en toch, het is te voorkomen, het is aan jou. Zomaar even brainstormen, zomaar even wat aandachtspunten, "logisch nadenken, geduld, respect voor de ander, aftasten naar elkaars wensen, eerlijkheid, goed gesprek, realiteit, een niet al te hoge verwachting, analyse naar de mogelijkheden, duidelijkheid etc etc" Respons moet je verdienen, fakers vallen door de mand, en als je marzel hebt blijft die ene over, die ene met dezelfde wensen, die ene die op zoek is naar jou. Mijn ervaring is ok, heb eigenlijk geen last gehad van fakers, fakers vallen op, fakers vallen snel door de mand.
een groet van R & L
Op 29-03-2005, 10:36 Ravenstein schreef:
Beste mensen!
INTERNETDATING LEED!... Tja ik ben inmiddels een jongen van 24 jaar. Toen ik een jaar of 18 was en vrijgezellig door het leven ging. Heb ik me eens verdiept in internetdating. Een aanmelding op cu2day een aanmeding op *** ,erodating.nl noem maar op... wat me opviel is dat je toen weinig respons kreeg oke je bent 18 en je denkt het zal wel... Nu kom ik niets te kort en heb ik een relatie en daarvoor vaker via het uitgaan contacten gevonden. geen probleem.
Wat ik weet is dat er op internet veel fakers opduiken... Mannen die even geil zijn en een contact plaatsen ..vaak als vrouw (dan niet meer terugkomen en dat dan de advertentie dood valt. Ik weet ook dat de verhouding op internet 90% man en 10% vrouw is. Dus de vraag is groter dan het aanbod. Fakers die zich voordoen al vrouw met welke rde dan ook vergen het grootste probleem op het net denk ik.... Mijn vraag is aan de echte (online) rieeel ingestelde man. (vrouw mag ook) wat is je ervaring op internet? heb je veel meegemaakt..Heb je wel dates via sites gehad? ken je sites waarbij je wel succes hebt?... Ik vraag me dit gewoon eens af.
Je kan je ervaringen of meningen ook mailen:
Groet, Rick Ravenstein
rickravenstein@hotmail.com
|
|
|
|
|
wie vind wie, wie vind nie! |
|
|
|
|
Shayla
|
Geplaatst op 23-04-2005, 18:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Rick,
Volgens mij kun jij, en iedereen die dit leest, een beetje voorzichtig zijn met dating sites. Er is heel veel oneerlijkheid (mensen die zeggen dat ze niet getrouwd zijn en dat wel zijn, mensen relaties verzwijgen tot op het moment dat het hun uitkomt en dergelijke). Een dating site kan een manier zijn om in contact te komen met leuke mensen. Het schaadt zeker niet om te proberen erachter te komen wie iemand is voordat je hart (of ziel) aan die persoon verpandt.
Veel succes altijd,
S
|
|
|
|
Gezelligheid met fors gebouwde NH man45+ |
|
|
|
|
|
|
robie
|
Geplaatst op 27-07-2005, 03:23 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 29-03-2005, 10:36 Ravenstein schreef:
.... Mijn vraag is aan de echte (online) rieeel ingestelde man. (vrouw mag ook) wat is je ervaring op internet? heb je veel meegemaakt..Heb je wel dates via sites gehad? ken je sites waarbij je wel succes hebt?... Ik vraag me dit gewoon eens af.
|
Ik zie dat het topic al redelijk oud is maar bij deze : *SCHOPJE*
Ik heb zelf positieve ervaringen met contact leggen via een (betaalde) niet nader te noemen dating-site.
In een paar maanden tijd een 2-tal leuke contacten gelegd. Het eerste contact was leuk, maar niet meer dan dat. De bekende *klik* ontbrak.
Bij het tweede contact was er vanaf het eerste moment absoluut wel een klik. Nu dit over is, wederom een poging van mij om in contact te komen met een potentiele partner.
Er is dus hoop !
|
|
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 30-07-2005, 22:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-07-2005, 22:04 bbb333 schreef:
Als de heren hun kansen willen verhogen bij de bezoekende dames op deze site, dan zullen ze moeten aantonen dat hun intelligentie en gezelligheid hoger zit dan alleen in hun broek.
|
Jah, maar dan komt de *verplichting* om gezellig contact te onderhouden en dat soort ongwenste bijkomendheden. en dat is nou net niet de bedoeling. want als vrouwlief weer thuis is dan is het natuurlijk nooit gebeurd.
Van de andere kant moet ik ook kwijt dat terwijl ik je stellingname heel goed kan begrijpen er ook andersdenkenden zijn hier op het forum die wel *hun best* doen. Ik hoop dat je deze wel een eerlijke kans geeft en ze niet als vanzelf onder de grote hoop schaart.
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 30-07-2005, 23:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou dank je, maar zo zie ik er niet echt uit hoor ;D 8) Het is inderdaad wel een leuk beestje.. Heb 'm ook maar gelijk op mijn arm laten zetten.. mijn eerste tattoo!
OT: Ik begrijp helemaal wat je bedoeld maar zolang er geen wijzigingen doorgevoerd gaan worden die het gebruik van het forum wat meer in rechte lijnen kunnen brengen zal het zo blijven. Hitsige kereltjes reageren op hitsige berichtjes die door o.a. prostiuees en commercielen zijn geplaatst. dat houdt de hitsige context in leven en dat zorgt er voor dat de *minder helderen* onder ons in die zelfde nomenclatuur denken te moeten reageren.. Een hitsige reactie lokt nou eenmaal meerderen uit. Verwijderen van die reacties, of modereren is blijkbaar niet mogelijk.
|
|
|
|
|
|
Dikkemeid
|
Geplaatst op 31-07-2005, 02:01 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Reactie op dit forum:
Ik, als vrouw zijnde, ben enigzins geschrokken van het verbale geweld van 90% van de mannen hier. Ik kan het niet anders benoemen dan geweld. Wellicht komt dat door mijn naieviteit (wat ik betwijfel) maar het blijft schrikbarend. Ik vind het niet vreemd dat deze mannen via deze weg hun behoeftes willen bevredigen, want op hun manier van communiceren lijkt het mij onmogelijk om met een vrouw/ man intimiteit te delen. daarbij worden er advertenties gezet door 'dames' die zo vrouwonterend zijn, dat mannen het niet kunnen laten om zo te reageren. (geef ze eens ongelijk) Daarbij word je op dit forum gedwongen om op deze manier te communiceren. het is onmogelijk om een gesprek aan te gaan. mensen te leren kennen etc. je zet een advertentie bij: vrouw zoekt vrouw, vrouw zoekt man, man zoekt vrouw, man zoekt man of overige (en sommige zetten overal wat neer) Wat als er nu de mogelijkheid bestaat om je voor te stellen, je interesses (buiten seks en dating) te delen met andere. Voor voornamelijk vrouwen is het prettiger om op deze manier te communiceren.
Over internetdating: Net als in de kroeg is het vrij makkelijk je anders voor te doen. Als je getrouwd bent, doe je je ring af. Alleen kun je, als je oog in oog staat, meer vertrouwen op je mensenkennis. Toch kun je via internet (door ervaring) ook gebruik maken van je mensenkennis. Ik heb zowel negatieve als positieve ervaringen en god(allah of wie dan ook) zijn/haar dank zijn de negatieve ervaringen nooit zo slecht afgelopen en overheersen de positieve ervaringen. Toch heb ik er voornamelijk vriendschappen aan overgehouden dan een 'date'. En zelfs twee relaties. Internetdating is geen kwaad....het kwaad zit in de mensen die op internet kunnen rondspoken
|
|
|
|
|
|
|
robie
|
Geplaatst op 31-07-2005, 02:17 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
bbb333, ik ga even lekker in je reactie knippen en quoten
Op 30-07-2005, 22:04 bbb333 schreef:
Als ik alle hormoongeschreven reacties bekijk die dames ontvangen als ze een "beschaafde" advertentie plaatsen, dan zinkt de moed mij diep in de naaldhakken om zelf een advertentie te zetten. :'( :'( :'(Ik moet er niet aan denken om mijn mailbox volgestort te zien met alleen maar hitsige reacties. Het zou mijn toch al zeer schamele en beroerde vertrouwen in de man op slag volledig kunnen doen verdwijnen. Het is voor mij zelf dus een soort zelfprotectie op dit moment.
|
"schamele en beroerde vertrouwen in de man" Ik neem aan dat je een (aantal) negatieve ervaringen met "de man" hebt gehad. ???
Als je de (meeste) "mannelijke" reacties en oproepen hier op het forum bekijkt lijkt een positief beeld van "de man" ook redelijk onmogelijk !
Maar ik heb nieuws voor je !
Er zijn ook mannen die niet (alleen) met hun voortplantingsorgaan denken !
Sterker nog, er zijn er zelfs een paar bij die wel redelijk OK zijn hahahahah
Dat is ook de enige en echt doorslaggevende reden geweest dat ik tot op heden het niet in mijn hoofd zal halen om zelf een advertentie te plaatsen.
|
Ik ben benieuwd hoe jouw advertentie er uit zou zien !
Ik ben zo vrij geweest even door je post historie te bladeren, en een aantal citaten vind je hieronder :
- "Ik ben zelf niet op zoek naar een man" - "Ik voel me meer een pandabeer......." - "ik ben in ieder geval niet blond.. " - "ik ben niet op zoek naar een man ....... maar wel naar hoe mannen denken" - "ik ben dol op kerstlampjes... vooral rode....... " - "deuk je ook uit ? " - "Sta ik daar fraai te kijk en op de tocht met die grote open deuren....... " - "Slap ouwehoeren is zeker met dit weer niet moeilijk" - "misschien een wel stekelige bitch"
Dit zou kunnen resulteren in een een oproep als :
Stekelige, niet blonde pandabeer wenst meer inzicht te krijgen in het gedeukte mannelijk "brein" . Wie zet de deur open om een beter beeld te krijgen, evt bijgelicht met rode kerstlampjes. Of komt het niet verder dan slap ouwehoeren ?
Ik heb deze site laten zien aan een paar vriendinnen van me ...
|
Dat je dat zomaar durft ! Zijn het nu nog steeds vriendinnen van je ??? 
en zonder eerst mijn eigen mening te geven, heb ik hun reactie gevraagd.
Heren, en ik richt mij nu tot de overgrote meerderheid van de mannelijke bevolking van deze site, als hun reacties jullie recht in het gezicht zouden worden verteld, zou er werkelijk niemand van jullie overblijven bij wie het :-[ :-[ :-[schaamrood niet diep op de wangen zou branden. :-[ :-[ :-[
Ik blijk dus niet alleen te staan in mijn mening. Persoonlijk zou ik het erg prettig vinden als de enorme directheid die schijnbaar onlosmakelijk hier is verbonden met platvloersheid minder zou worden. Met andere woorden: in het dagelijks leven zeg je toch ook niet tegen die leuke dame van het terras: "Ik ben geil. Kunnen we even achter neuken?" De kans dat je een gigantische lel met haar dienblad krijgt is 100 %.
Als de heren hun kansen willen verhogen bij de bezoekende dames op deze site, dan zullen ze moeten aantonen dat hun intelligentie en gezelligheid hoger zit dan alleen in hun broek.
|
Ik hoop dat ik het niet al te veel uit de context heb getrokken 
Even serieus : ik bijzonder benieuwd hoe jouw oproep er uit zou zien. Een reactie is bijzonder welkom 
|
|
|
|
|
|
|
persona_curiosa
|
Geplaatst op 01-08-2005, 17:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja Robie,
Schitterende reactie. Ik, als 31-jarige man, ben het wel eens met de stelling van de inzendster dat er heel wat typwerk onder invloed van hormonen gebeurt, zeker op een anoniem iets als een datingsite.
Tegelijk blijf ik er van overtuigd dat je ook gewoon leuke en plezante, niet vulgaire mensen (zowel mannen als vrouwen) kan en zal tegenkomen op Internet, maar het duurt misschien wat langer.
Ikzelf heb nog niet zoveel ervaring met Internet dating, heb mijn relaties altijd in de reeële wereld opgedaan tot nu toe, maar vind het wel leuk en spannend en hoop binnenkort toch eens 'prijs' te hebben en een leuke avond te hebben (dinertje, cafeetje, gewoon gezellig).
Wie niet waagt, niet wint ....
Ciao,
|
|
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 01-08-2005, 19:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hier had een verhaal kunnen staan over dat niet alle mannen zo zijn en dat het maar een minderheid is die zich zo gedraagt. Maar helaas ook mijn ervaring is dat mannen over het algemeen *zakelijk* zijn als het op gevoelens aankomt en dat fatsoen of moraal geen belemmering hoeven te zijn.
Het is dan ook dat ik veel beter met dames kan opschieten dan met mannen.
|
BTW: ik heb aan de vriendinnen niet verteld dat ik ook mijn toetsenbord roer op deze site. Het ging me gewoon om hun algemene indruk, dus ja, ze zijn nog steeds vriendinnen!
|
Wie weet zitten deze dames nu vol verlangen in te schrijven  Sta je dan met je goed gedrag.......
|
|
|
|
|
|
robie
|
Geplaatst op 01-08-2005, 19:18 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Je ondertitel zegt : Read my mind and the rest will follow...
Helaas heb ik net mijn glazen bol ter reperatie opgestuurd, en het zal nog even duren voor hij (of is het een zij ?) retour komt. Ik moet het dus even zonder doen. Ik denk echter dat ik het er nog niet zo heel slecht vanaf breng zonder dit glanzende hulpmiddel 
Je bent niet de enige die dit soort tafrelen in de directe omgeving "mag" meemaken.
Ik wil er echter nog wel graag aan toevoegen dat dit toch ook de dames betreft, die zijn (in bedoelde gevallen) geen haar beter !
Het komt soms als donderslag bij heldere hemel, sommige relaties lijken voor de buiten wereld zeer goed of zelfs perfect totdat er na verloop van tijd uit de school geklapt word (meestal na beeindiging van de relatie).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xena63
|
Geplaatst op 01-09-2005, 23:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi rick.Mijn ervaring met internet dating is niet best.Ben 1mnd lid geweest van een bekend datingsite.Ben er mee gestopt.De mannen zijn maar op 1 ding uit of ze komen niet opdagen als je afspreek met ze.Deze forum is voor mij ook nieuw.Dus kijk het hier ook ff aan.Maar ik ga voor het echte werk.Gewoon iemand zien of ontmoeten waar dan ook. Groetjes xena
|
|
|
|
|
|
|
Pimholland
|
Geplaatst op 02-09-2005, 16:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mijn ervaringen met internetdating zijn tot nu toe grotendeels positief te noemen. Het sleutelwoord hierbij is mijns inziens SELECTIE. Noem het mensenkennis, noem het inschattingsvermogen, noem het onderbuikgevoel, noem het sociale intelligentie, noem het wat je wil, maar ik heb mezelf in de virtuele wereld aangeleerd veel en vaak tussen de regels door te lezen. Zie ook mijn handtekening.
Als je selectie maar goed is en je niet als een dolle hond achter je penis aanrent is het internet een prima medium. En net als in de echte wereld lopen er ook hier (helaas) fakers rond, net als relnichten, betweters, onbeschofte lieden, geilneven en zelfs travestieten (of zij die zich zo gedragen). Net een kroeg dus...
|
|
|
|
mannen blijven nu eenmaal jagers... |
|
|
jongkoppel24_26
|
Geplaatst op 03-11-2005, 20:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb lang geleden actief gedated, met daaruit een aantal zeer goede contacten aan overgehouden en als laatste IRL meteen de "klik", en nu 5 jaar later zijn we verloofd en volgend jaar gaan we het huwlijksbootje in!
Dus ondanks de vele fakers en debielen, is er bij ons iets moois uit gekomen! Tis gewoon een kwestie van filteren van de reacties die je krijgt. Zoals het in het echte leven je mensenkennis op de proef wordt gesteld, is het via de digitale weg ook zo. Beetje goed lezen hoe en op welke manier op je advertentie wordt gereageerd zegt al een hele hoop!
En voor de anderen die nog geen echte date hebben meegemaakt via het net..... SUCCES! Het ligt gewoon helemaal aan jezelf met hoe je jezelf presenteert!
Alles met elkaar is het heel simpel,.,,, en.... veel geduld hebben! 
|
|
|
|
wie met ons chat krijgt ons op de cam te zien zodat je zeker weet dat je niet met een faker te maken hebt. Wij haten fakers! |
|