|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katrien
|
Geplaatst op 11-03-2005, 16:55 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja "joostj", een close up foto van een lul zoals jij stuurde kan van iedereen zijn, die kon je gewoon van het net geplukt hebben. Dus vroeg ik jou een facepic wat niet meer dan normaal is aangezien ik ook steeds facepics uitstuur. Kort na de vraag van facepic ben ik offline gegaan en heb pas UREN later jou mail met facepic gezien toen ik terug online kwam, alsook jou kleuterachtige reactie hier op het forum omdat je niet dadelijk een reactie kreeg. Is echt wel zielig om als je niet direct binnen het uur een reactie krijgt om meteen zo kinderachtig te reageren op het forum. Niet iedereen zit dag en nacht als een kamerplant achter de computer zoals jij. Maar is ten goede geweest, dan wist ik meteen wat voor een puber jij bent en wil ik niets met je te maken hebben. Gelukkig zijn er nog leuke mannen zoals willem Hey schat En die heeft wel lekker mijn facpics te zien gekregen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
kidman
|
Geplaatst op 11-03-2005, 18:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-03-2005, 13:11 joostj schreef:
Als ze een metalen paal bedoelt, waarom stelt ze die vraag dan in de rubriek 'vrouw zoekt man'? Of is ze op zoek naar een iron man...?
Overigens was dit wat ze me na een persoonlijk mailtje terugschreef:
Date: Thu, 10 Mar 2005 07:37:58 -0800 (PST) From: katrien ikke <katrien24jaar@yahoo.com> Subject: Re: paal To: joost
>Naakt foto kan van iedereen zijn , ik wil een normale facepic schat<
Wie begrijpt er hier dan iets niet (en wie is hier de grappenmaker)?
joost
kidman schrijft: Jongens wat zijn jullie toch klein zielig, dat meisje vraagt toch een normale vraag. Er zijn hier veel mensen met puberaal gedrag. Eerst lezen dan nadenken. Grappenmakers horen hier niet thuis.
|
joostje ga buiten spelen en laat die leuke vrouwen met rust jij kunt er toch niets mee
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|