|
|
|
Shaolin
|
Geplaatst op 24-02-2005, 09:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heee leuke meid,
Ik zou je graag willen helpen met je plan, het enige wat je hoeft te doen is reageren.
Ik ben een student van Surinaamse komaf, 21 jaar, woon in de omgeving van A'dam. Ik ben 1m80 lang, slank en zie er leuk uit.
Dat je gebonden bent, maakt het alleen maar spannender. En je weet wat ze van donkere mannen zeggen. Het schijn dat we goed zijn in bed, en dat we ook van volle dames houden.
Reageer op email
Kusjes, Shaolin
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het donkere genot... |
|
|
ikke1441
|
Geplaatst op 24-02-2005, 10:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hee leuke meid,
Ik zit je berichtje te lezen en er bolt gelijk iets op in mijn broek. Ik ben eveneens erg gebonden maar mijn fantasie is altijd om het af en toe eens met een andere vrouw te doen( zou dit het liefst weer met 1 vaste persoon realiseren) . Ik ben 32 jaar en heb een geweldig uithoudingsvermogen. Ik hoop dat ik je nieuwschierig gemaakt heb en je het aandurft mij een mailtje te sturen, na wederzijds goedkeuren kunnen we dan een afspraak maken, dan beloof ik je dat alle remmen los gaan en geen moeite bespaard zal blijven om jou tot eindelozen hoogten te brengen. Ik ben al geil geworden van je oproep. Liefs ikke1441@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gabby
|
Geplaatst op 01-03-2005, 23:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-02-2005, 08:12 leuke meid schreef:
hoi mannen,
Ik ben een geil wijf van 23 jaar en ik zoek een jongen/man om me ff lekker flink te nemen. Ik ben wel een gebonden meid, dus ik zoek mannen die dit niet erg vinden. Ik heb lang bruin haar, bruine ogen, ongeveer 1.72 cm en ik weeg ongeveer 85 kg. Ik heb cupmaat E. Dus dat zijn twee handen voor 1 borst.... :-* :-* :-* Laat je wat van je horen??? wel je wel eens goed pakken gezegd maar hoe en we rammen hem er in uit wleke regio ben je
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|