sunnygirl Geplaatst op 12-01-2005, 15:13
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie heeft net als ik behoefte aan een erotische mailconversatie? Ben een gebonden vrouw van 38 die overloopt van de erotische fantasieen.
Wie reageerd?

meld dit bericht aan een moderator

tds_be Geplaatst op 12-01-2005, 15:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey sunny

heb je zin om geil te chatten ??

ben online nu

xxx
tom
tds_be@hotmail.com

cornevanderwesten Geplaatst op 12-01-2005, 15:30
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 12-01-2005, 15:13 sunnygirl schreef:

Wie heeft net als ik behoefte aan een erotische mailconversatie? Ben een gebonden vrouw van 38 die overloopt van de erotische fantasieen.
Wie reageerd?

Mijn msn naam is cornevanderwesten@hotmail.com, voeg mij toe en voordat je het weet zijn wij gezellig aan het kletsen....

Groeten Corne

johnny1964 Geplaatst op 12-01-2005, 15:45
gebruiker
Verstuur privé bericht

voeg mij dan ook maar toe
sysop103@hotmail.com

geile_billen Geplaatst op 12-01-2005, 16:01
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi sunny,

ben 32 en net als jij gebonden en vol fantasien die ik bij mijn partner niet kwijt kan. Zou deze fantasien heel graag met je delen... een voorproefje: ik houd veel van doggy, 69, paardjerijden en veeeeeeel likken. Ik droom van een zachte, sexy, sensuele vrouw, met mooie billen...

Mail je me ?
geile zoen !

Piotr2005 Geplaatst op 12-01-2005, 20:53
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie reageerd?

mailadres verwijderd door becca

Filmproducent van 43 wil wel eens naast de pot piesen met jou.

xx. P.

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 28-07 01:55.

694ever Geplaatst op 12-01-2005, 21:20
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ik wil gerust erotisch met je mailen.
sweetteenyboy at hotmail dot com

greetz 694ever

mikkemakke840 Geplaatst op 12-01-2005, 21:33
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey sunnygirl....
Ik heb ook wel interesse...

man 30 jaar en vooral zin in leuk mailcontact....en msn

kusje

Mikke

klaasvaak Geplaatst op 12-01-2005, 22:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi. 8) 8) 8)

Lijkt me leuk om met jou te mailen,
Ben  reuze benieuwd hoe dat zal gaan.
Laat me weten wat je mail adras is zodat we of alles via mail doen of misschien kan het ook via msn.
Gaat en stuks sneller dan via e-mail.

roetjes en misschien tot straks.
Klaasvaak  ;D

Patsie Geplaatst op 12-01-2005, 23:32
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sunny,

Wil je nu met me chatten..
Ben online

liefs,

Patje

kroeskarper Geplaatst op 12-01-2005, 23:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi ik wil wel geil chatten met jou :-*

postbode Geplaatst op 13-01-2005, 15:17
gebruiker
Verstuur privé bericht

lieve schat .
ik wens jou hierbij de aller beste wensen nog voor het nieuwe jaar .
hoewel ik een stuk ouder ben dan jij (wordt 55 jaar) zou ik heel graag jou per Email de nodige erotiek willen schrijven en hoop dat je me ook antwoordt  heel veel liefs en kusjes van jan  j.vangeem@chello.nl

koulreutia Geplaatst op 13-01-2005, 16:40
verwijderd
Verstuur privé bericht

hallo

heb jij ook zo van die leuke fantasieen of begin jij ook graag een erotisch verhaal waar ik dan een vervolg op mail laat het maar weten als je wilt

vele groeten

koulreutia

rachid99 Geplaatst op 13-01-2005, 21:20
gebruiker
Verstuur privé bericht

:-X :'( 8) : :-[

abdel 
klaasvaak Geplaatst op 13-01-2005, 22:11
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

Zag je oproep en leek me wel leuk om te reageren.
Ben benieuwd naar wat je me allemaalkunt en wilt vertellen.
Misschien  ( weet wel zeker ) kan ik ook jou een beetje prikkelen en misschien komt het wel tot een zg. cam sesssie.
(moet ik wel eerst een camera aanschaffen)

Groetjes,

Klaasvaak

rachid99 Geplaatst op 13-01-2005, 22:17
gebruiker
Verstuur privé bericht

jij bent het

abdel 
heka Geplaatst op 14-01-2005, 13:36
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het lijkt me leuk om met je te mailen.

henk

Ik ben een gebonde man en op zoek naar een meisje of vrouw om lekker vreemd mee te gaan. 
ja911 Geplaatst op 15-01-2005, 21:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

wacht in spanning op je eerste erotische mailtje naar ja911@lycos.nl

ja911 
the bulldog Geplaatst op 16-01-2005, 16:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey sun

wil wel geil chatten en mailen met je
lijkt me heerlijk om me te rukken op je
verhaal

rvanlunteren@hotmail.com

tulip69 Geplaatst op 16-01-2005, 23:17
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ga je eerst een blinddoek voor doen zodat je alleen nog maar moet concentreren op je smaak, gehoor en gevoel. Vervolgens ga ik achter je staan en masseer eerst je schouders waarna ik je borsten eens stevig vastpak en lekker maseer. Ik verzoek je om je benen verder uit mekaar te zetten. Ik trek je shirt uit en doe je bh af. Nu komen je tepels beter tot hun recht,, ze staan al lekker naar voren en ik lik en zuig eraan tot ze mooi hard zijn. Ik neem je tepel tussen mijn tanden en doe mijn gezicht naar achteren totdat je tepel tussen mijn tanden wegglipt en je borsten lekker doet bewegen.
Ik ga voor je staan en zeg je dat je je broek en slipje uit moet trekken totdat je helemaal naakt voor me staat alleen je hoge laarzen moet je weer aandoen (ik hoop dat je die hebt). Ik zeg je weer je benen uit mekaar te doen en geef je de opdracht op je buitenste schaamlippen uit mekaar te halen met beide handen. Ben je al nat vraag ik? Vervolgens kniel ik me voor je neer en begin je laarzen te likken en kussen richting je knieen en dan naar je lekkere poesje. Ik lik eerst je buitenste lipjes. Dan lik je clitje en je binnenste schaamlippen. Ik merk dat je al erg nat geworden bent. Na veel van je sap te hebben opgelikt ga ik staan en geef je een lekkere intensieve tongzoen. Nu moet je mij gaan uitkleden totdat ik helemaal naakt ben nadat je dat gedaan hebt moet je weer gaan staan met de handen op je rug. Nu doe ik je blinddoek af en bindt je armen vast met de blinddoek.
Nu moet je mijn voeten kussen en vervolgens langzaam naar boven gaan en vervolgens moet je mij pijpen tot ik klaar kom. Ik will niet dat je mijn sperma doorslikt maar bewaard. Ik wil daarna ook gezoend worden wardoor het sperma tussen onze tongen doorsijpeld.
Ik maak je handen los en leg je op het bed. Ik ga je lang masseren met olie. Ik zal je verwennen omdat je het verdient hebt. Ik ga lekker je billen masseren, je rug je schouders en  je benen en voeten nadat ik je laarzen weer uitgetrokken heb. Ik masseer tevens je rug met mijn ballen, penis en billen. Nu moet je je omdraaien en ik ga op je gezicht zitten , je neemt mijn ballen in je mond en begint eraan te zuigen. Als je hard zuigt zal het een beetje pijn doen maar wel lekker. Ik masseer achter mijn rug langs je lekkere borsten en tepels terwijl je nog steeds mijn bal(len) in je mond hebt. Je wilt maar niet loslaten waardoor ik je even in je neus knijp om adem te halen en mijn bal(len) los te laten. Als straf trek ik je een keer hard aan je tepels. Ik leg mijn penis tussen je mooi borsten en beweeg heen en weer. Jij drukt je borsten tegen mekaar zodat mijn penis er lekker tussen ligt. Ik druk een kussen achter je hoofd zodat je kin op je borst drukt. Als ik kom wil ik dat je je mond open doet zodat er geen zaad verloren gaat. Vervolgens lik je mijn penis zodat er geen druppel meer aan zit. Je draait je weer om en gaat op je knieen zitten met het hoofd nog steeds op het kussen. Je handen naast je knieen. Je kontje steekt nu mooi omhoog, nog steeds de glans van de masage olie. Nu steek ik een kaarsje aan, zo eentje die normaal op een taart komen. Ik verwen je kontje nog een beetje door je billen te masseren, vervolgens laat ik kaarsevet op je mooi kontje druppelen. Nadat de kaars bijna is opgebrand blaas ik hem uit en haal het kaarsevet van je strakke kontje. De lichtrode vlekken onder je konnte geef ik een heerlijke nabahndeling met mijn tong en lippen. Ik wordt tevens geil van je lekkere anus. Het is voor mij de eerste keer dat ik aan orale sex doe maar wil het niet missen met jouw ervaring. Ik ga met mijn tong over je anus en maak het lekker nat. vervolgens druk ik een vinger in je gaatje en maak een heen en weer beweging. Je kreunt al lekker. Vervolgens pak ik je vibrator en stop deze langzaam in je kutje die alweer natgeworden is. Ik haal mijn vinger uitje kontgaatje en zorg dat mijn penis keihard is. Na een mix van al ons vocht op je gaatje te hebben gedaan, druk ik mijn eikel tegen het gaat en druk hem langzaam vol trots naar binnen, jij zult de eerste zijn die hem langs deze weg naar binnen krijgt. Ik geniet net zoals jij met volle teugen. Ik droom er zelf al van ook een keer zo door jouw genomen te worden. Na een aantal bewegingen kom ik steeds dieper in je gaatje. We gaan door tot we beiden klaargekomen zijn. Langzaam haal ik mijn penis eruit en haal je vibrator uit je kutje. Vervolgens lik ik je helemaal schoon zoals jij het wilt.
Opeens grijp je mijn ballen en knijpt erin en zegt nu ben ik aan de beurt….

Ik ben 35 jaar, gebonden en wil dat zo houden. Sportief lichaam 1.80 lang , blauwe ogen en donkerbl. haar. Van onder bijn kaal. Mijn erotische fantasieen gaan heel ver en wil dit graag delen met een geile vrouw die hetzelfde heeft. Laat je gedachten los op ons. 
suribikkel Geplaatst op 17-01-2005, 10:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Sun,
Ik ga geen lange mail voor je zetten. Als je intersees heb, mail mij.
Ben 1.75, gemiddeld geschapen, avontuurlijk en hou van fun.
GR.,
Guy

Hoi daar, Ben opzoek naar avontuur. Jij ook? Mail mij dan kunnen wij verder fotos uitwisselen etc. Gr., Guy. 
fredknight Geplaatst op 17-01-2005, 13:36
gebruiker
Verstuur privé bericht

meer informatie alstublieft
fmsprl@msn.com

oktay_666 Geplaatst op 17-01-2005, 14:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie reageerd?

he sunny

met mij zal je wat beleven ik zeg nix is een verassing

oktay

ik ben op zoek naar een mooie lieve med (vrouw) maakt mij niet uit wat voor relatie of het nou vrienden is of sex wat dan ook met beide ben je bij mij aan het juiste adres duss. als je intresse heb voeg me toe op msn ciciyozgatli@hotmail.com ben een beer in bed zo noemen ze me hier in utrecht 
blackcock Geplaatst op 17-01-2005, 17:51
verwijderd
Verstuur privé bericht

hmmmmmmmm ik wel maar wil over de telfeoon dan
ik val op oudere vrouwen die mij veel kunnen leren
ben 18 jaar
lekker geil hard elke dag
hou van aftrekken
ben surinaams afkomst
hou van chatten en daten ook
zoek
ladysss
me msn is jampaboy17@hotmail.com

ilja Geplaatst op 18-01-2005, 11:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

sunnygirl,
Ik ben een serieuze gebonden man van 40 die ook graag erotische fantasieën wil uitwisselen. Mijn vrouw wil helaas geen andere mannen verleiden (lijkt me erg spannend) en zelf heb ik al een hele tijd geen avontuurtjes gehad (vroeger wel heerlijke trio's: 2 vrouwen+man). Eerst maar eens een mail-avontuur?
Liefs,
Ilja

2