heet stel Geplaatst op 03-11-2003, 14:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi wij een leuk spontaan stel uit nijmegen, wij zijn 27 en 32 jaar. ik ben 1.77 lang en 65kg. lang zwart haar bruine ogen. ben lekker geschoren en heb een volle dd-cup. me vriend is 1.87 lang d blond. gr blauwe ogen. stevig tot breed gebouwd. hij is 100% hetero. wat wij zoeken is voor 11 of 12 november een leuke man lft maakt niks uit voor een trio date. wij zijn voor alles in als het maar geen extreme dingen zijn. wat we wel belanrijk vinden is dat je groot geschapen bent minimaal 22cm en lekker dik. wij kunnen ontvangen en verplaatsen als het in de regio is teminste. ik hoop op een eerlijke reaktie van jullie. groetjes van patricia en patrick. ps: uit de reaktie"s maken we een keuze voor een date. dus reageer gerust 100% eerlijk. 03:11:03 tijd 15:00.

meld dit bericht aan een moderator

jt668 Geplaatst op 26-11-2003, 09:01
gebruiker
Verstuur privé bericht

Message:hoi stel. de advertentie klinkt zeer zeker goed, en de foto doet natuurlijk
ook veel. ben zelf een 25jarige jongeman, uit de omgeving boxtel, dat is vlakbij
eindhoven. ik ben 1.88m en ongeveer 90kg. heb een sportief lijf en goede conditie.
heb een leuk koppie met donker haar, lichte ogen en verder goed verzorgd.verder geen
overbodige haargroei, lekker formaat geschapen. sta open voor veel soorten contact.
en zeker ook bi contact, al heb ik daar nog geen ervaring mee.lijkt me heel spannend
om dit gebied af te tatsten. mm, mvm,mmv, anaal en oraal, wel alles hygienisch.bij
een reactie stuur ik duidelijke foto's naar jullie toe. wie weet zien we elkaar op
een heerlijke ongecompliceerde date, met massage, lekker in bad, etc. groeten peter

luc19 Geplaatst op 08-12-2003, 13:49
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi het lijkt me erg leuk om een beetje te kijken of het wat zou kunnen worden tussen ons ik weet waar je over praat dus je kunt me mailen maar ook bellen.
oortmerssen@hotmail.com
0641547890

KUSJES en een dikke knuffel luc

xlextreme Geplaatst op 04-01-2004, 23:49
gebruiker
Verstuur privé bericht

:P   hi, there, leuke spontane advertentie.
Ben 33 jaar en heb reeds ervaring in trio avonturen. mochten jullie interesse hebben en meer over mij willen weten mail me dan snel. spannende en geile groetjes toy.