|
Magikjelikken
|
Geplaatst op 17-07-2005, 02:53 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ladyz, Ik wil beginnen met je te zeggen dat je beter NIET kunt vreemdgaan, beter is er van te voren over te spreken met je partner en overeen te komen dat absolute monogamie te beloven iets onmogelijks is. Vreemdgaan (de naam zegt het al) heeft altijd negatieve gevolgen. Het vreemdgaan zelf weegt meestal niet op tegen de problemen die het veroorzaakt. Maak duidelijke en eerlijke vol te houden afspraken met je partner en houd je dan daraan is mijn advies. Roland
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
dubbeltje
|
Geplaatst op 19-07-2005, 09:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Vreemdgaan moet kunnen vind ik. Er is een verschil tussen sex en houden van. Ik weet dat mijn vrouw vreemd gaat met een van mijn vrienden. Zij verteld het niet, maar hij is eerlijk tegen mij. Ik weet dat dit alleen voor de sex is want normaal gesproken vind ze hem een lapzwans, maar in bed is hij erg goed(volgens vriendinnen van ons). Zelf ben ik (nog) nooit vreemd gegaan.Het lijkt mij spannend om dit wel een keer te doen met een vrouw die iets heeft wat mijn vrouw niet heeft..Grote borsten.
|
|
|
|
|
|
|
tiggergirl
|
Geplaatst op 20-07-2005, 00:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oef... zou al bijna denken dat ik de enige was. Dit kan nog wel eens een lang verhaal worden.
ik ben 18, en woon sinds mijn net 17e samen, met mijn 13 jaar oudere partner. in het begin was alles koek en ei, spanning lust iedereen kent het. Gewoon de grote vlam en de heftige explosies aan het begin. Nu zijn we inmiddels 1,5 jr verder bijna. Maar al een half jaar, is die vlam weg. We hebben geen platonische relatie. Het scheelt niet veel. maar als we 1x per week seks hebben.. tja so be it. ik ben een jonge meid, 18 jr. Wilde haren even aan de kant gegooid voor een vaste relatie en een toekomst. Maar begin nu pas te beseffen wat ik heb weggegooid. Ik ben uitgeweest.. heb onwijs geflirt met alles dat los en vast zat. Geweldig om die spanning te voelen. ik ga niet vaak uit, omdat ik het netjes wil houden ten op zichte van mijn relatie. Maar ik houd het dan ook echt niet langer meer. Nu heb ik al heel lang contact met een lieve jongen via msn. Ken hem van toen ik net verhuisde naar mijn ouderlijk huis, nog voor mijn huidige relatie. We hebben gefoost toen, maar dat was dan ook alles. Netjes kleertjes aangehouden zeg maar. Nu is hij laatst op visite geweest. En hebben we gezoent, gevoeld. En weer die geweldige spanning en lust. Nu ga ik morgen of donderdag zijn huisje bekijken. maar weet zeker dat het niet heel anders loopt. Zal wel het huisje zien, maar dan wel op een andere manier als je snapt dat ik bedoel. En ik kijk er echt naar uit. Mijn vriend weet van niks. Dat wil ik ook houden zo. Ik en die jongen/man (hoe noem je dat tegenwoordig haha) hebben het er over gehad, mocht het gebeuren blijft het éénmalig. Niets word verteld, want zijn ouders zijn bevriend met de mijne. Éénmalig, moet dus safeplay zijn. ik vraag me alleen af hoe? Als ik mijn mond houd, hij zijn mond houd. Is dat dan alles? Blijft die lust en spanning, naderhand nogsteeds? Of heb je dan eindelijk de boel geblust, en kan je dan weer verder in je eigen relatie, en er aan werken waar het mis zit? Ik dring namelijk niet bepaald door het botte gedeelte van het hoofd van mijn vriend. En enigsinds weet hij het zo te verdraaien, dat als ik er over begin hij abrupt slachtoffer is, als een baby gaat lopen janken, in de hoop op medelijden, en dat ik sorry ga zeggen en zeg dat het aan mij ligt. Terwijl ik verwacht dat een man van 31 toch wel enige sexuele ervaring heeft. En maar al te graag seks heeft met een jonge meid als ik. En dan niet 1x per week maar meerdere keren.
Kortom.. lekker gefrustreerde realtie. Een lust bewuste spanning voor t grijpen, dat ik zeker ga doen. Maar wat daarna?
Iemand die mij snapt?
Liefs tiggergirl
|
|
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 21-07-2005, 18:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat ik mij afvraag als ik je bericht lees is vooral hoe jij nu je relatie (be)leeft met je partner. Hoe komt het dat je (naar jouw mening) te weinig sex hebt? Zijn jullie niet vaak samen of geeft hij simpelweg aan dat ie geen behoefte eraan heeft ? Het zou natuurlijk ook goed kunnen dat hij een relatie heeft met een wat oudere vrouw die qua leeftijd en levenservaring meer bij hem in de buurt komt. Je ziet dit vaak in relaties met grote leeftijdsverschillen. Vaak wil men dan toch op *een ander plateau* met een ander een relatie voeren.
En enigsinds weet hij het zo te verdraaien, dat als ik er over begin hij abrupt slachtoffer is, als een baby gaat lopen janken, in de hoop op medelijden, en dat ik sorry ga zeggen en zeg dat het aan mij ligt.
|
En zo te horen ben jij hem al veel te vaak daarin tegemoet gekomen. Als je dat voortaan nou eens gewoon niet doet. Je bent immers beiden volwassenen die elkaar in de ogen horen durven aan te kijken. Als je toch eerlijk tegen hem zegt dat je je niet op je gemak voelt in de huidige relatie dan is het toch ook in zijn voordeel om er volwassen mee om te gaan... Dan kan hij of kiezen om samen met jou eraan te werken, of een punt erachter te zetten. Je mag er best wat druk op zetten. Immers als je hem niet forceerd er aan te werken ga je er zelf aan kapot. Met "voor de goede vrede" los je in een relatie niks op.
Wat betreft je plannen om "het huis te gaan bezien", tja ik hoef jou niet te vertellen wat je hart je influisterd, maar je geeft hem (je partner) natuurlijk wel alle reden om dalijk echt zielig te spelen en dan heb jij niet meer het momentum om er een punt achter te zetten want ""het is dan toch allemaal jouw schuld"", snap je ? Daarbij zal die andere knaap niet wegrennen en kun je daar altijd nog *aan werken* mocht het toch niet werken met je partner.
Trouwens het is ondertussen donderdag... en we zijn eigenlijk wel benieuwd naar hoe het *huisje kijken* is afgelopen. :P
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|
|
De vos
|
Geplaatst op 25-07-2005, 00:50 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@Tiggergirl ... trek je conclusies ... binnen een jaar weet je al dat je te snel een beslissing hebt genomen m.b.t. je huidige vriend. Daarnaast voel je je geweldig wanneer je zonder hem uitbent ... vrij als het ware. EN je voelt je aangetrokken tot een ander ... PAK JE KOFFERS EN WEGWEZEN DUS. Het is 'nog maar net aan' en je bent nog jong ... wegwezen, begin opnieuw!
|
|
|
|
|
|
|
cryfreedom
|
Geplaatst op 28-07-2005, 00:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Eerlijk is eerlijk,
...heb niet alles woordelijk gelezen maar hier en daar wel wat reakties tot me genomen. Ik vraag me dan ook af of het handig is om op het moment dat je twijfelt over de oprechte liefde van je partner, hier een aantal berichtjes te lezen. Je wordt er immers niet erg vrolijk van.
Ik vind dat je zowie zo nooit vreemd moet gaan het ondermijnt de relatie. Dat het de relatie spannende maakt geloof ik dus niet zo. Het maakt het spannend of vreemd te gaan en niet betrapt te worden. Iets wat je ook eigenlijk niet wil omdat dat zo'n dramatische scene geeft. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand je nog respecteerd als je vreemd gaat. Liefde en hartstocht maakt blind. En vooral die harstocht verdwijnt als je elkaar voldoende kent Het gaat om de echte liefde daarachter die de relatie laat voortduren. Je partner zou dus eigenlijk een buddy een maatje moeten gaan worden. Iemand die je door en door kent en dat is soms saai en niet zo spannend maar wel betrouwbaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peg
|
Geplaatst op 24-08-2005, 15:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey, Ik werk voor Ché, een maandblad uit België. Wij maken een reportage over vreemdgaan en willen een paar anonieme getuigenissen van mannen die geregeld een scheve schaats rijden. Waarom doen ze het, hoe en wat voor gevolgen heeft het? De getuigenissen zijn zoals gezegd volledig anoniem. Ken jij misschien mensen die hieraan zouden willen meewerken? Ze mogen altijd een mailtje sturen naar peggy@che.be Bedankt alvast. Groetjes, Peggy
|
|
|
|
|
|
|
Nezha
|
Geplaatst op 09-09-2005, 05:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als je iemand echt graag ziet dan moet je die persoon een zwakke moment kunnen vergeven en geef je niet op na 1 tegenslag. Maar dat wil niet zeggen dat je die met open armen moet ontvangen, een mens moet nu eenmaal zen frustraties kwijt en wat voor een beter manier dan die uitwerken op de persoon dat ze verdien, maar denk er wel aan dat je het best zodanig doseert dat men zen verdiende loon blijft aankunnen en niet wegloopt als je de liefde van je leven wil behouden. Uiteindelijk dwaalt elk schaap ooit wel eens af van de kudde, al is het maar met de ogen alleen, maar hoe verder je afdwaalt hoe harder de terugweg.
Als die het normaal vindt van vreemd te gaan, dan is het wel een ander verhaal. Moeite steken in iemand dat het niet goed voorheeft met jouw is gewoon verloren moeite dat je beter in jezelf zou steken of in iemand dat het wel verdien.
Gaat je partner regelmatig met een ander naar bed en doet dit je niets dan kun je niet meer spreken van vreemd gaan vind ik.
|
|
|
|
Ben een paganistisch denkende jonge man met een open geest. |
|
|
Erotica
|
Geplaatst op 09-09-2005, 10:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb een tante die vreemd is gegaan , met een vriend van mijn vader. Haar man is er toch achter gekomen [ ik weet niet hoe]. Ze zijn nog steeds getrouwd maar ze heeft toch steeds een relatie met die andere man. Een aantal maanden is ze bij hem in huis , en haar man komt soms ook over. Tegnwoordig lijkt het net of ze een driehoeksvehouding hebben.
|
|
|
|
|
|
|
temp
|
Geplaatst op 02-10-2005, 18:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste gast,
Iemand zoekt spanning,... ergens,... op et verkeerde moment,... op de verkeerde plek...
In mijn ogen is vreemdgaan niets meer dan: je beperkt voelen in je vaste relatie op sexueel niveau ...of niet snel genoeg, volgens je eigen, waarden experimenteel vooruitgang boeken.
Heb het zelf meegemaakt: De relatie was vrij solide, we waren maatjes, we hadden een goede vriendschap met mekaar, de sex was vrij stevig en goed.... Maar goed is een 8! En dat betekent in de praktijk dat et gevaar schuilt dat je altijd iemand kunt tegenkomen waar et een 9 of 10 mee kan worden!
Op dat verkeerde moment, op die verkeerde plek, enz.. en je voelt dat die ander in een even zo aantrekkelijke bui is als jijzelf dan explodeert er iets dan waarschijnlijk dusdanig onstuimig wordt dat et je eigen grenzen en kaders voorbij gaat.
Omdat je weet wat je thuis eet (omdat je niet durft te experimenteren) ga je daarom op et moment supreme volledig èn met et grootste gemak door je eigen grenzen heen. Je beleeft et avontuur met die ander op een andere manier dan je gewend bent (Geen enkel restaurant heeft et zlefde menu). Uiteraard geven de standaarden ook nog eens een tikje extra in je rug: ander omgeving, spanning via eventuele kennissen, stiekem contact houden of wat dan ook!
Ik ben zelf in deze situatie terecht gekomen en geloof me... er zat een dierbare relatie aan vast. Van de ander (mijn vreemdgang-partner) ook. Om m'n eigen relatie te redden heb ik et direct uitgemaakt (de volgende dag) zonder ook maar ooit van plan te zijn et haar ooit te vertellen. Daar is zij mij te dierbaar voor. Maar omdat in 85 procent van de mensheid die vreemd gaat et in 45 procent daarvan uitkomt door wat voor reden dan ook, heb ik me voorgenomen haar daar nooit meer mee te kwetsen (is zij al twee keer tegenaan gelopen). Zij zal op deze manier minder geschaadt zijn voor in de toekomst. Voor wat betreft mijn vreemdgang-partner: die heeft nog steeds een relatie die haar heel erg dierbaar is! Maar daar moet zij een keuze in maken. Ik heb et vreemdgaan nu stopgezet ter bescherming voor haar partner. Vroeg of laat komt et anders een keer uit! En dat wil ik niet! Ook zij is mij ondertussen te veel waard.
De vraag is Altijd: Wat heb ik over voor mijn dierbaren? .....ECHT over voor mijn dierbaren? Hoeveel is et jou waard voor je ergens een echte beslissing in neemt....
....voor je Echt,...Echte dierbaren...?
Greetz,
Temp
|
|
|
|
|
|
|
temp
|
Geplaatst op 02-10-2005, 19:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben et met 'De Vos' helemaal eens!
Tiggergirl,
laat eens iets weten hoe et er nu voor staat? Is eigenlijk wel een spannend verhaal. Heb ooit zoiets meegamaakt met beste maatje van mij (10 jaar geleden of zo), een sterves goeie vriendin van mij. Ben zelf een kerel en 29 nu.
Maar ik ken je nog wel wat tips geven om je relatie weer in vuur en vlam te zetten! Dus... Is je relatie met die boy van 31 nog steeds stabiel en jou erg dierbaar, geef dan een sein... En ik geef je paar tips om et weer echt vurig te maken!
grt
Op 20-07-2005, 00:23 tiggergirl schreef:
Oef... zou al bijna denken dat ik de enige was. Dit kan nog wel eens een lang verhaal worden.
ik ben 18, en woon sinds mijn net 17e samen, met mijn 13 jaar oudere partner. in het begin was alles koek en ei, spanning lust iedereen kent het. Gewoon de grote vlam en de heftige explosies aan het begin. Nu zijn we inmiddels 1,5 jr verder bijna. Maar al een half jaar, is die vlam weg. We hebben geen platonische relatie. Het scheelt niet veel. maar als we 1x per week seks hebben.. tja so be it. ik ben een jonge meid, 18 jr. Wilde haren even aan de kant gegooid voor een vaste relatie en een toekomst. Maar begin nu pas te beseffen wat ik heb weggegooid. Ik ben uitgeweest.. heb onwijs geflirt met alles dat los en vast zat. Geweldig om die spanning te voelen. ik ga niet vaak uit, omdat ik het netjes wil houden ten op zichte van mijn relatie. Maar ik houd het dan ook echt niet langer meer. Nu heb ik al heel lang contact met een lieve jongen via msn. Ken hem van toen ik net verhuisde naar mijn ouderlijk huis, nog voor mijn huidige relatie. We hebben gefoost toen, maar dat was dan ook alles. Netjes kleertjes aangehouden zeg maar. Nu is hij laatst op visite geweest. En hebben we gezoent, gevoeld. En weer die geweldige spanning en lust. Nu ga ik morgen of donderdag zijn huisje bekijken. maar weet zeker dat het niet heel anders loopt. Zal wel het huisje zien, maar dan wel op een andere manier als je snapt dat ik bedoel. En ik kijk er echt naar uit. Mijn vriend weet van niks. Dat wil ik ook houden zo. Ik en die jongen/man (hoe noem je dat tegenwoordig haha) hebben het er over gehad, mocht het gebeuren blijft het éénmalig. Niets word verteld, want zijn ouders zijn bevriend met de mijne. Éénmalig, moet dus safeplay zijn. ik vraag me alleen af hoe? Als ik mijn mond houd, hij zijn mond houd. Is dat dan alles? Blijft die lust en spanning, naderhand nogsteeds? Of heb je dan eindelijk de boel geblust, en kan je dan weer verder in je eigen relatie, en er aan werken waar het mis zit? Ik dring namelijk niet bepaald door het botte gedeelte van het hoofd van mijn vriend. En enigsinds weet hij het zo te verdraaien, dat als ik er over begin hij abrupt slachtoffer is, als een baby gaat lopen janken, in de hoop op medelijden, en dat ik sorry ga zeggen en zeg dat het aan mij ligt. Terwijl ik verwacht dat een man van 31 toch wel enige sexuele ervaring heeft. En maar al te graag seks heeft met een jonge meid als ik. En dan niet 1x per week maar meerdere keren.
Kortom.. lekker gefrustreerde realtie. Een lust bewuste spanning voor t grijpen, dat ik zeker ga doen. Maar wat daarna?
Iemand die mij snapt?
Liefs tiggergirl
|
|
|
|
|
|
|
|
master84
|
Geplaatst op 06-10-2005, 11:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
VREEMDGAAN TJA WAT KAN IK DAAR VAN ZEGGEN ER STAAT VEEL OP HET SPEL EN JE KAN IEMAND DAAR HELEMAAL KAPOT MEE MAKEN ALLEEN MAAR OM EEN PLEZIERTJE IK ZAL EERST BEDENKEN IS HET WEL WAARD EN WIL IK HET OOK ECHT WANT WAT ZE ALTIJD ZEGGEN HET KOMT ALTIJD UIT!! DUS IK ZOU ER EERST GOED OVER NADENKEN VOOR DAT JE WAT DOET AANGEZIEN JE RELATIE JE DIERBAAR IS ZOU IK HET NIET DOEN OOK AL IS HET HET SPANNEND JA OF GA SAMEN NAAR EEN CLUB OFZO .
|
|
|
|
|
|
|
Ronald69
|
Geplaatst op 10-10-2005, 01:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb helaas maar twee keer de kans gehad om vreemd te gaan. Als dit een vreemdgangerssite is en er zijn hier ook dames dan heb ik er spijt van dat ik deze site altijd links heb laten liggen want ik ben nog steeds op zoek naar mijn derde kans. Mag een One Night Stand zijn maar ook een sexuele vriendschap worden. 
|
|
|
|
Dit ben ik met iemand. Het was niet mijn vrouw. Ik ben dus twee keer vreemd gegaan en zoek een derde kans. Of dat een One Night Stand of een sexvriendschap wordt maakt niet uit. |
|
|
|
|
cravate
|
Geplaatst op 11-10-2005, 19:44 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Had het nooit van mezelf gedacht.....maar werd verliefd via Internet op een meisje wat 27 jaar jonger is.......... Acht jaar chatten en e-mailen met veel plezier, we voelden ons zo feilloos aan....... Misschien wel leuk om elkaar eens irl te ontmoeten...........en wat bleek? We waren hopeloos verliefd op elkaar, maar we hebben afgesproken onze vaste relaties niet te verbreken........ We zoeken nu in de provincie Drenthe een hotelletje of andere gelegenheid waar we elkaar in alle anonimiteit kunnen treffen........wie heeft raad of ervaring?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
butterflie
|
Geplaatst op 09-01-2006, 03:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dan volgt nu mijn verhaal, ook een lang verhaal....denk dat je wel iets herkent
ik ben nu 21 en heb 5 jaar een relatie met een jongen van 33. wonen ook al 2,5 jaar samen, huisje boompje beestje, je kent dat wel.zelfde verhaal als het jouwe. heb vaak het id dat ik mn jeugd weggooi of weggegooid heb. we gaan bijna nooit meer uit en mn leven is erg sleur
ongeveer een jaar geleden kreeg ik pijn bij het vrijen. voornamlijk met de penetratie. ik kon geen oorzaak bedenken. en heb het ook laten onderzoeken door een dokter. deze dacht aan een schimmelinfectie maar de testjes waren negatief.verder onderzoek bracht ook niks aan het licht. ik praatte er wel veel over met mn vriend maar een oplossing kwam er niet
de pijn bleef en de sex werd minder en minder.geil werd ik al helemaal niet meer waardoor ik dus ook niet nat werd.dus de visueuze cirkel was in werking gezet. ondertussen had ik via msn een hele leuke jonge leren kennen en na een tijdje msnne hebben we afgesproken. het klikte erg goed maar dan gewoon als vrienden. na die ene keer zag ik hem vaker. het werd steeds gezelliger en ik begon gevoelens voor hem te krijgen. via msn hadden we steeds ondeugendere gesprekken al werd het nooit echt erotisch. hij zou me wakker komen kussen en dat soort dingen. dat wakker kussen heeft hij ook een keer gedaan. lief klein kusje op mn voorhoofd. daarna hebben we nog een uur in bed gelegen naast elkaar. niks gebeurd, want we hielden ons alletwee heel erg in. de keer erna was ik aan de beurt om hem wakker te kussen. daar ging het mis, dat liep dus uit op echt zoenen, heeerlijk.ik werd al helemaal warm als hij me aanraakte....daarna hadden we afgesproken er eens goed over te praten dus hij kwam weer naar mij toe. we hebben het er even over gehad. hoe nu verder, want ik was echt wel verliefd op hem en hij op mij. dit gesprek liep weer uit op een zoen party... die nacht hebben we sex gehad.en wat denk je?? geen pijn... en dat terwijl zn harde paal wel drie keer zo groot en dik was als die van mn vriend!
maar ja daar zit je dan...met een enorm dubieus gevoel. ik hou nog altijd enorm van mn vriend en wil hem geen pijn doen. maar ben verliefd op die jongen.zijn niet alleen lusten en spanning! moet je die sprong in het diepte wagen? of blijven waar het vertrouwt is ook al ben je dan niet eerlijk bezig? ik heb geen spijt van het gebeurde en hoop zelfs op een vervolg. maar die jongen weet ook niet wat hij ermee aan moet.het is zo moeilijk..mijn vriend vermoed niks, gelukkig.als ik voor die jongen kies is het maar de vraag of die relatie zal werken en dan ben ik ook alles kwijt, ik zal niet op steun van mijn ouders kunnen rekenen en mn vriend zal me grondig haten. (logisch ook) veel vriendinnen heb ik niet waar ik terecht kan.. ik zal mn huis en mn beestjes kwijtraken.en heb geen geld om op mn eigen te gaan wonen. ik praat met mn vriend vaak over onze sexuele problemen en zag dat hij ook op een forum een bericht had gepost dat hij er erg van baalde geen sex meer te hebben.
nou dit was mijn verhaal...en wat lucht dat op het even kwijt te zijn en van je af te schrijven.. nu maar hopen dat mn vriend het niet op een of andere reden te lezen krijgt! daar ben ik nu dan wel weer bang voor. maar zo te lezen zijn er veel meer mensen met deze issues dan alleen ikke, wat dan ook weer erg goed doet!
|
|
|
|
|
|