|
|
|
|
|
filleke
|
Geplaatst op 18-01-2005, 14:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi,
vreemdgaan, tja een veel voorkomend probleem. Ik heb er ervaring mee en het heeft mijn huwelijk gekost > Als het vreemdgaan beperkt blijft tot een éénmalig feit en je let goed op waar en hoe dan is dat vrij "veilig". Echter als het zich herhaalt en zeker steeds met de zelfde dan wordt het gevaarlijk. Een van beide of beide kunnen verliefd worden op elkaar, of je gedrag veranderd onbewust en je partner begint dit te merken. Nu ga er hier geen lange boterham van maken maar mocht je verder willen praten kan je steeds via msn filleke2000@hotmail.com
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Scorpio_74
|
Geplaatst op 31-01-2005, 19:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
ik heb eveneens ervaring met vreemdgaan. Na een tijdje heb ik het opgebiecht aan mijn vriendin, dit heeft ze me gelukkig vergeven. Want het is zoals jij zei: je thuissituatie is je dierbaar, hier is dit eveneens zo.
Ik heb mijn vriendin verteld dat dit me nooit meer zou overkomen, maar de spanning van het gebeuren (vreemdgaan) heeft nog steeds vat op me.
Ik moet wel eerlijkheidhalve erbij zeggen dat ik het sindsdien nog gedaan heb, en dat het louter sexueel bedoeld was...
Wil je meer weten, voeg me toe op msn, ...
|
|
|
|
|
|
|
menace
|
Geplaatst op 09-02-2005, 17:55 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey ladyz
Ja, ik heb zeker ervaring met vreemdgaan, t was op een gegeven moment een wekelijkse bezigheid. Op het moment doe ik het rustig aan (lees, ik ben tot op heden nog steeds monogaam geweest), maar ik moet wel zeggen dat het een soort van verslaving lijkt. het zal inderdaad de spanning wel zijn. Tis ook vreemd hoe je eigen relatiegelijk een impuls krijgt als je dat doet wat eigenlijk niet 'mag' misschien leuk om eens met je over van gedachten te wisselen, want het is niet bepaald een onderwerp wat je zomaar met jan en alleman deelt natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
|
Thedutchess
|
Geplaatst op 11-02-2005, 15:46 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja, die spanning he....die is toch bijna onweerstaanbaar. Ook ik heb een lover, absoluut puur sexueel. We vinden elkaar erg aardig, maar zouden nooit iets met elkaar kunnen beginnen, want we passen helemaal niet bij elkaar. Dat is dus gunstig. Ik ben wel zo dom geweest, mijn man vooraf eerlijk te vertellen, dat ik de behoefte had, om mischien af en toe eens een slippertje te maken. Hij wist wel al, dat ik er zelf geen probleem mee heb, als hij dit zou doen. Die eerlijkheid is dus 1 malig geweest, want hij was er totaal niet van gediend en vertrouwd me nu dus helemaal niet meer. Nu dus terecht, maar had hij me vrij gelaten, had er mischien zelfs wel niets gebeurd. Zonder dat hij het weet, heeft hij er wel voordeel aan, want de soms opgekropte sexuele spanning uit ik toch bij hem en dit is wel gemeend. Het is niet zo dat ik dan over een ander fantaseer i.o.d. Het blijft een moeilijk punt, maar je leeft maar 1 keer en moet er dan vooral van genieten. Probeer je partner geen pijn te doen, dat is wel belangrijk.
|
|
|
|
The Dutchess strides in with just a touch of arrogance |
|
|
|
|
|
|
Bettyboop
|
Geplaatst op 22-02-2005, 12:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ga ook vreemd maar ondertussen is mijn relatie me te dierbaar om die op het spel te zetten. Alleen ga ik vreemd met een man om wie ik ook steeds meer begin te geven. Dat is dus het allergrootste risico dat je kunt lopen. Ik weet niet wat de reden is dat ik vreemd ga want eigenlijk heb ik het best goed maar zal wel aard van het beestje zijn, altijd meer willen. Tips kan ik niet geven, ligt gewoon veel aan jezelf maar ik weet wel dat een mens heel vindingrijk kan zijn als het er op aan komt. Groetjes aan alle vreemdgangers en let op dat je niet betrapt wordt
|
|
|
|
Mollige50plus |
|
|
|
|
Bettyboop
|
Geplaatst op 22-02-2005, 15:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey sneeuwstorm, leuk dat berichtje van je. Ik betrek mijn partner dus niet in mijn vreemdgaan omdat hij dit absoluut niet kan waarderen, sterker nog ik weet dus eigenlijk wel zeker dat hij dus giga depri zou worden bij het idee dat ik vaker buiten de deur eet. Werkt wel verslavend maar ook best positief op mijn vaste relatie. En eerlijk gezegd is het heerlijk om zoveel aandacht te krijgen, niet alleen van mijn vaste partner maar juist ook van mijn extra relatie die behalve sexueel ook vriendschappelijk is en waarmee ik alles kan bespreken. Heb weinig zin om dat dus op te geven, doe ik ook niet als het niet nodig is.
|
|
|
|
Mollige50plus |
|
|
|
|
|
|
motormuis70
|
Geplaatst op 24-02-2005, 12:22 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb er ook een goede vriendinnen aan overgehouden. Maar mijn punt is dat zodra er andere gevoelens dan vriendschap gaan spelen het heel lastig kan worden voor bijde partijen. In mindere maten als het een relatie betreft tussen 2 gebonden personen, maar als 1 persoon vrijgezel is en verliefd wordt op de gebonden persoon wordt het volgens mij tijd om eens goed te kijken naar de relatie cq het te be-eindigen.
|
|
|
|
live life to the fullest, but try not to get caught |
|
|
Bettyboop
|
Geplaatst op 25-02-2005, 00:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja motormuis, daar heb je wel gelijk in> Je moet van het begin af aan duidelijk zijn maar naar welke relatie moet je dan kijken? Die met je vaste partner of degene met wie je vreemd gaat. Mijn relatie met vaste partner is goed maar zit in een sleur. Mijn relatie met vriend is te hartstikke tof en als die ooit beëindigd wordt hoop ik dat ik er nog steeds een uitstekende vriendschap aan over kan houden maar dat moet dan nog blijken. Ik zet in ieder geval de relatie met vaste partner niet op het spel daarvoor. Maar hoe het in de toekomst gaat weet ik ook niet. Zie ik dan wel
Ciao BB
|
|
|
|
Mollige50plus |
|
|
motormuis70
|
Geplaatst op 25-02-2005, 09:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi BB,
Bedoelde eigenlijk niet de vaste relatie waar je naar moet kijken maar de andere. Ook al maak je afspraken van te voren, gevoelens kun je niet controleren. Weg drukken kan tot zekere hoogte maar helemaal elimineren lukt niet. Mijn vaste relatie is mij ook te belangrijk en zal die ook nooit opgeven ivm met zoiets.
ltrs
|
|
|
|
live life to the fullest, but try not to get caught |
|
|
Bettyboop
|
Geplaatst op 25-02-2005, 10:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wist ook wel op welke relatie je doelde Motormuis maar mag toch wel net doen of ik beetje blond ben he? Is soms wel een makkelijk. Nee, ik snap wat je bedoeld en tuurlijk kan je gevoelens niet elimineren maar dat kan je altijd overkomen. Mens zit gek in elkaar maar ik denk dat je een aantal zaken wel degelijk in de hand kan hebben als je maar alert bent. Als je merkt dat gevoelens mee gaan spelen of juist parten gaan spelen moet je inderdaad een beslissing nemen en het niet op zijn beloop laten. Inderdaad vaste relatie is voor mij nr 1. en zet ik voor vreemdgaan niet aan de kant. Hoe leuk en aardig en goede vriend dat ook is momenteel. daar ben ik duidelijk in geweest. Verder moet een mens genieten van het leven enne, dat doe ik Ciao BB
|
|
|
|
Mollige50plus |
|
|
|
|
|
|