farid80 Geplaatst op 08-01-2005, 07:42
gebruiker
Verstuur privé bericht

:-*hoi kan ik kennis met jouw maken via msn nederlandhallo@hotmail.com

meld dit bericht aan een moderator

hoi ik ben een man nooit getrouw ik zoek een echte meisje kunnen wij samen wonen en veder via msn nieuwdag@hotmail.com 
frank1800 Geplaatst op 09-01-2005, 17:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tips? Die zijn er wel. Maar het hangt er wel van af waar je precies tips voor zoekt. Plekken, smoezen en dat soort dingen?
Echt makkelijk wordt het nooit. Zeker niet wanneer je steeds meer verbonden raakt met je minnaar/minnares.

PM maar als je er wat over wilt praten. Ik kan zelf ook nog wel wat tips gebruiken  :-\\

Frank

filleke Geplaatst op 18-01-2005, 14:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi,

vreemdgaan, tja een veel voorkomend probleem. Ik heb er ervaring mee en het heeft mijn huwelijk gekost  >
Als het vreemdgaan beperkt blijft tot een éénmalig feit en je let goed op waar en hoe dan is dat vrij "veilig". Echter als het zich herhaalt en zeker steeds met de zelfde dan wordt het gevaarlijk. Een van beide of beide kunnen verliefd worden op elkaar, of je gedrag veranderd onbewust en je partner begint dit te merken. Nu ga er hier geen lange boterham van maken maar mocht je verder willen praten kan je steeds via msn filleke2000@hotmail.com

freestyler Geplaatst op 31-01-2005, 14:45
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hoihoi,

Vreemdgaan heeft mij bijna mijn relatie gekost, is nu weer goedgekomen allemaal, toch blijft de spanning ervan me trekken, ik weet nu alleen zeker dat ik het nooit meer aan mijn vrouw vertel!

Scorpio_74 Geplaatst op 31-01-2005, 19:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

ik heb eveneens ervaring met vreemdgaan.
Na een tijdje heb ik het opgebiecht aan mijn vriendin, dit heeft ze me gelukkig vergeven.
Want het is zoals jij zei: je thuissituatie is je dierbaar, hier is dit eveneens zo.

Ik heb mijn vriendin verteld dat dit me nooit meer zou overkomen, maar de spanning van het gebeuren (vreemdgaan) heeft nog steeds vat op me.

Ik moet wel eerlijkheidhalve erbij zeggen dat ik het sindsdien nog gedaan heb, en dat het louter sexueel bedoeld was...

Wil je meer weten, voeg me toe op msn, ...

menace Geplaatst op 09-02-2005, 17:55
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey ladyz

Ja, ik heb zeker ervaring met vreemdgaan, t was op een gegeven moment een wekelijkse bezigheid. Op het moment doe ik het rustig aan (lees, ik ben tot op heden nog steeds monogaam geweest), maar ik moet wel zeggen dat het een soort van verslaving lijkt. het zal inderdaad de spanning wel zijn. Tis ook vreemd hoe je eigen relatiegelijk een impuls krijgt als je dat doet wat eigenlijk niet 'mag' misschien leuk om eens met je over van gedachten te wisselen, want het is niet bepaald een onderwerp wat je zomaar met jan en alleman deelt natuurlijk  

Thedutchess Geplaatst op 11-02-2005, 15:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, die spanning he....die is toch bijna onweerstaanbaar.
Ook ik heb een lover, absoluut puur sexueel. We vinden elkaar erg aardig, maar zouden nooit iets met elkaar kunnen beginnen, want we passen helemaal niet bij elkaar.  Dat is dus gunstig.
Ik ben wel zo dom geweest, mijn man vooraf eerlijk te vertellen, dat ik de behoefte had, om mischien af en toe eens een slippertje te maken.
Hij wist wel al, dat ik er zelf geen probleem mee heb, als hij dit zou doen. Die eerlijkheid is dus 1 malig geweest, want hij was er totaal niet van gediend en vertrouwd me nu dus helemaal niet meer.
Nu dus terecht, maar had hij me vrij gelaten, had er mischien zelfs wel niets gebeurd.
Zonder dat hij het weet, heeft hij er wel voordeel aan, want de soms opgekropte sexuele spanning uit ik toch bij hem en dit is wel gemeend. Het is niet zo dat ik dan over een ander fantaseer i.o.d.
Het blijft een moeilijk punt, maar je leeft maar 1 keer en moet er dan vooral van genieten. Probeer je partner geen pijn te doen, dat is wel belangrijk.

The Dutchess strides in with just a touch of arrogance 
helpme Geplaatst op 15-02-2005, 12:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

hi !!! het leven is moeilijk en hard maar kan je geen ongelijk geven
dat je meer in je leven zoekt en meer wild ervaren op sex gebied
zit daar zelf ook mee, maarja  het leven is zo kort je moet er wat van maken

geille kusjes van mij

wil op sex gebied meer ontdekken beetje extreem en altijd geil!!! 
ddj Geplaatst op 19-02-2005, 03:25
verwijderd
Verstuur privé bericht

vreemdgaan is leuk en lekker maar moet je nooit verlifed worden

Bettyboop Geplaatst op 22-02-2005, 12:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Ik ga ook vreemd maar ondertussen is mijn relatie me te dierbaar om die op het spel te zetten. Alleen ga ik vreemd met een man om wie ik ook steeds meer begin te geven. Dat is dus het allergrootste risico dat je kunt lopen. Ik weet niet wat de reden is dat ik vreemd ga want eigenlijk heb ik het best goed maar zal wel aard van het beestje zijn, altijd meer willen. Tips kan ik niet geven, ligt gewoon veel aan jezelf maar ik weet wel dat een mens heel vindingrijk kan zijn als het er op aan komt. Groetjes aan alle vreemdgangers en let op dat je niet betrapt wordt

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 22-02-2005, 12:33
gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn ervaring is dat zodra er gevoelens van verliefdheid erbij komen kijken dat je die relatie beter kan afsluiten.

live life to the fullest, but try not to get caught 
Bettyboop Geplaatst op 22-02-2005, 15:25
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey sneeuwstorm, leuk dat berichtje van je. Ik betrek mijn partner dus niet in mijn vreemdgaan omdat hij dit absoluut niet kan waarderen, sterker nog ik weet dus eigenlijk wel zeker dat hij dus giga depri zou worden bij het idee dat ik vaker buiten de deur eet. Werkt wel verslavend maar ook best positief op mijn vaste relatie.
En eerlijk gezegd is het heerlijk om zoveel aandacht te krijgen, niet alleen van mijn vaste partner maar juist ook van mijn extra relatie die behalve sexueel ook vriendschappelijk is en waarmee ik alles kan bespreken. Heb weinig zin om dat dus op te geven, doe ik ook niet als het niet nodig is.

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 22-02-2005, 15:42
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik zit in ongeveer in dezelfde situatie als BB, alleen bij mij gaat het meer om het lichamelijke. Heerlijk sex voor de sex en niks meer.

Bettyboop Geplaatst op 22-02-2005, 15:51
gebruiker
Verstuur privé bericht

Was en is het bij mij ook motormuis maar heb er ook behalve goede sex ook een goede vriend aan. maakt het daarom veel interessanter maar ook moeilijker om afstand te houden. we zijn wel eerlijk naar elkaar toe dat we geen relaties op het spel zetten maar gewoon willen genieten

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 24-02-2005, 12:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb er ook een goede vriendinnen aan overgehouden. Maar mijn punt is dat zodra er andere gevoelens dan vriendschap gaan spelen het heel lastig kan worden voor bijde partijen. In mindere maten als het een relatie betreft tussen 2 gebonden personen, maar als 1 persoon vrijgezel is en verliefd wordt op de gebonden persoon wordt het volgens mij tijd om eens goed te kijken naar de relatie cq het te be-eindigen.

Bettyboop Geplaatst op 25-02-2005, 00:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja motormuis, daar heb je wel gelijk in> Je moet van het begin af aan duidelijk zijn maar naar welke relatie moet je dan kijken? Die met je vaste partner of degene met wie je vreemd gaat. Mijn relatie met vaste partner is goed maar zit in een sleur. Mijn relatie met vriend is te hartstikke tof en als die ooit beëindigd wordt hoop ik dat ik er nog steeds een uitstekende vriendschap aan over kan houden maar dat moet dan nog blijken. Ik zet in ieder geval de relatie met vaste partner niet op het spel daarvoor. Maar hoe het in de toekomst gaat weet ik ook niet. Zie ik dan wel

Ciao
BB

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 25-02-2005, 09:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi BB,

Bedoelde eigenlijk niet de vaste relatie waar je naar moet kijken maar de andere. Ook al maak je afspraken van te voren, gevoelens kun je niet controleren. Weg drukken kan tot zekere hoogte maar helemaal elimineren lukt niet.
Mijn vaste relatie is mij ook te belangrijk en zal die ook nooit opgeven ivm met zoiets.

ltrs

Bettyboop Geplaatst op 25-02-2005, 10:45
gebruiker
Verstuur privé bericht

wist ook wel op welke relatie je doelde Motormuis maar mag toch wel net doen of ik beetje blond ben he? Is soms wel een makkelijk.
Nee, ik snap wat je bedoeld en tuurlijk kan je gevoelens niet elimineren maar dat kan je altijd overkomen. Mens zit gek in elkaar maar ik denk dat je een aantal zaken wel degelijk in de hand kan hebben als je maar alert bent. Als je merkt dat gevoelens mee gaan spelen of juist parten gaan spelen moet je inderdaad een beslissing nemen en het niet op zijn beloop laten.
Inderdaad vaste relatie is voor mij nr 1. en zet ik voor vreemdgaan niet aan de kant. Hoe leuk en aardig en goede vriend dat ook is momenteel. daar ben ik duidelijk in geweest. Verder moet een mens genieten van het leven enne, dat doe ik
Ciao
BB

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 25-02-2005, 10:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

ben zelf ook blond (legaal).
Live life to the fullest, but don't get caught.

Bettyboop Geplaatst op 25-02-2005, 13:24
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ah maar dat is natuurlijk blond. Bedoelde er niets mee  maar dat snap je hopelijk wel he?
Ciao
BB

Mollige50plus 
motormuis70 Geplaatst op 25-02-2005, 17:12
gebruiker
Verstuur privé bericht

daar valt bijna niks meer aan toe te voegen. Is precies mijn mening.....scary

gr MM

engeltje_1980 Geplaatst op 19-03-2005, 17:10
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik snap nie dat jullie dat kunnnen verzwijgen
ik geef het altijd toe als het gebeurd
ikkan het op 1 of andere manier gewoon nie verzwijgen  :-\\

zoek een leuke lieve meid om leuke dingen mee te doen(niet alleen sex dus) 
camerondiaz Geplaatst op 05-04-2005, 11:13
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vreemd gaan vind ik leuk, ik doe dit reeds 3 jaar doch mijn vriendin liet me in de steek, kwestie van verliefd worden. Weet iemend hier een site waar je mensen die wensen vreemd te gaan kan ontmoeten

Diaz

Op zoek naar gehuwde vrouw om samen te stoeien 
fransisca Geplaatst op 10-04-2005, 22:55
gebruiker
Verstuur privé bericht

als je vreemd gaat kun je b.v zegen

dat je vergadering hebt
of dat de treinen vertraging hebben (klote ns)
je colega jaarig is en nog kadootje moet kopen.

veel nuttige tips

ik ben niet te koop wel te huur voor 150,-- per uur 
jeleeftmaar1keer Geplaatst op 23-04-2005, 01:20
verwijderd
Verstuur privé bericht

vreemdgaan kan een stimulans zijn voor je relatie, na een tijdje kak je toch een beetje in.
Enige wat belangrijk is is dat je eerlijk tegenover jezelf blijft

life's a game........so let's play  
2