B.a. Geplaatst op 06-01-2005, 23:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hai guys!

Ik ben 30 jaar, onbehaard, gn bbs, dnk blond, 1m80 en weeg 73 kilo (jongensachtig) . Ik ben op zoek naar een passive jongen (ook jongensachtig. En dan voor zowel spanking als voor bondage en misschien lichte sm. (ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee... jij hoeft dat ook niet te hebben, we kunnen het samen ontdekken)

Ik zie het zo voor me: Jij komt bij me binnen en gaat zitten op de bank. We praten een beetje en hebben al snel in de gaten of we elkaar zien zitten of niet.
Zodra je het owkee vind ga je op je knieen op de grond zitten. Dat is jou teken dat je het overlaat aan mij.
Ik zal je gaan bekijken, uit (laten) kleden, keuren, betasten, voelen en proeven. Ik laat jou mijn pik uit mijn broek halen. Jij wilt hem graag in je mond...
Maar dat gaat niet zomaar... Ik voel je bovenbenen en langzaam ga ik met mijn platte hand over je billetjes. Ik duw je voor over en sla je billetjes rood. Je voelt het maar het is niet erg... Je weet wat je krijgt straks.
Dan zet ik je even in de hoek en pak een blinddoek en wat touw. Ik blinddoek je en bind je vast op bed.
Met verschillende speeltjes zal ik je gaatje voorzichtig gebruiken. Je krijgt af en toe mijn pik in je mond....

Dit is maar een voorbeeld van hoe het kan en wat ik errug lekker vind.
Lijkt jou dit wel wat??? Of heb je andere ideeen en wensen??? Ik sta voor veel open...
Ik zoek een jongen die niet ouder dan 27 jaar, slank en onbehaard. Ik val ook op vrouwelijk jongens. Ook hou ik van volledig geschoren jongens. (wie weet scheer ik je wel)
Je komt uit de regio Rotterdam of vind het niet erg een stukje te rijden.
Ik kan dus ontvangen in Rotterdam.
Interesse? Mail me je wensen, ideeen enzo en het liefst met foto (géén pik alleen foto).
Je krijgt altijd antwoord terug!

Gr B.

meld dit bericht aan een moderator