|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ynghwy
|
Geplaatst op 06-01-2005, 18:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi mollig meisje,
Ik vind het heel moedig en dapper dat je zo open en eerlijk over jezelf bent, dat is toppie en zeer te waarderen, dus dat doe ik ook, want ik zag nl. dat je de leeftijdscategorie aangaf tot 40, welnu....ben 3 jaartjes ouder dan dat, maar heeeeeel misschien vind je me toch de moeite waard om eens mee erotisch te daten. Als ik een mail van je krijg, zal ik je terugmailen met een foto. ynghwy@hotmail.com groetjes, Yngwhy
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maart39
|
Geplaatst op 08-01-2005, 16:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ik las net je oproepje en dat spreekt me wel aan. Ik ben maarten 34 jaar, 1.80 lang, donkerder haar, blauw grijze ogen, normaal postuur (met klein buikje), weeg ongeveer 85 kg. Geen baard en snor. Ben lief, sociaal, behulpzaam, hou van humor, gezelligheid, erotiek, goed gesprek.
Ik wil je wel een keer ontmoeten, biv. ergens wat drinken of iets anders leuks doen en kijken of het klikt tussen ons, zo ja dan kunnen we verder zien tot hoe ver we gaan. Op sexgebied ben ik voor bijna alles in. Wil je meer van me weten geen probleem, ook foto's kun je krijgen maar dan wel via de gewone mail zodat er een beetje privacy overblijft.
Liefs van Maarten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieve masseur
|
Geplaatst op 13-01-2005, 12:28 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi!
Je omschrijving spreekt mij wel aan. Ik ben Chris uit omg Eindhvn, 43, 1.95, 93kg, d.blond,bl.ogen, HBO en goed gebouwd wel (beetje 'mannelijk lijf' wel). Ik ben een rustig type en zeker GEEN macho type. Ben ook nogal knuffelig. Ook ga ik graag naar sauna en zomers ook naaktstrand.
OOk masseren vind ik leuk om te doen. Dus als je daarvan houdt moet je zeker reageren! Mail mij anders rechtstreeks naar langenlief@hotmail.com Heb ook MSN en cam. Hoor ik iets van je dan?
Groetjes en liefs
Chris
|
|
|
|
|
|
|
Sven1
|
Geplaatst op 14-01-2005, 18:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ,
Mijn naam is Sven, ik ben een verzorgde man van 32 jaar met donker haar, geen snor of baard, en 1.90 lang, en redelijk geschapen 23x7, en daar heel kort geschoren.
Ik zou je graag willen verwennen, en hou niet van een snelle wip, maar van aandacht geven aan elkaar, en aan elkaars wensen.
Ik zou de erotische spanning langzaam opbouwen door middel van massage, likken - overal waar jij het maar lekker vind, masturberen, strelen. Ik streel en masseer je bijvoorbeeld overal.
Met mijn mond ga ik over je hele lichaam, je hals, borsten, buik rug, billen, benen, alles. Ook zou ik je willen Beffen, precies zoal; jij dat wil en in welke houding jij dat wil, en zolang jij wil, jij bepaald wanneer ik ophou. Met mijn mond ga ik lichtjes over je hals en borsten terwijl ik zachtjes aan je tepels lik. Dan verder over je buik, dichter naar beneden terwijl ik met mijn lippen je licht masseer, en ook vaak mijn tong gebruik en net als je denkt dat ik je ga likken ga ik wanneer je het niet verwacht verder over de binnenkant van je dijen, begin dan af en toe weer eens opnieuw. Af en toe zou ik je omdraaien, zodat je voor me staat en je masseren, je rug en schouders, terwijl ik ook je borsten weer streel en je buik, je benen, overal waar ik bij kan. Dan ga ik langzaam naar beneden op mijn knieen, en beweeg mijn mond en handen over je billen terwijl ik mijn handen ook gebruik om je overal te strelen. Ik ben lekker groot geschapen 23x7. Daarna ga je gehurkt boven me zitten, en ik lik heel licht de buitenkant van je schaamlippen. dan iets steviger, en met mijn lippen ga ik licht over je klitje. Met mijn tong ga ik weer verder lik je schaamlippen, en klitje terwijl ik af en toe met mijn tong dieper in je poesje roer. Je gaat met je gezicht naar me toe op mijn borst zitten, terwijl je ondeugend glimlacht!! Je laat je achterover glijden, en gaat lekker liggen terwijl je je poesje zo dicht mogelijk tegen me aanschuift. Zo zou ik je graag willen beffen. Mmmm, wat zou ik dit allemaal graag willen doen, net zolang tot je er geen zin meer in hebt! En natuurlijk vind ik het ook leuk als we lekker neuken, stevig of teder.
ik zou je ook graag een erotische massage willen geven. Proffessioneel ben ik niet, maar ik heb veel aandacht voor jezelf en je hele lichaam. Niets moet, alles mag, en ik masseer je met olie, en laat je ook tot een hoogte punt komen. Er zijn een paar plekken die ik graag met mijn handen masseer, en met mijn lippen en tong. Jij kan het verloop bepalen, en wat er verder gebeurd.
En misschien wil je ook wel leuke dingen met mij doen, maakt echt niet uit wat.
Natuurlijk zou ik graag een vriendschap met je aangaan. Ik heb een héél goede conditie en een groot uithoudings vermogen. Maar ja, dat kan ik wel schrijven, en kan me indenken dat je dat niet zomaar geloofd. Ik hoop dat bij je te kunnen bewijzen.
En ik ben echt gek op je likken, lekker als ik je poesje lik op verschillende manieren. En met mijn andere hand je ondertussen op al je gevoelige plaatsen masseer, of je g spot masseer.
Ik bedoel dus ook "En misschien wil je ook wel leuke dingen met mij doen, maakt echt niet uit wat" Het gaat niet alleen om mijn plezier, maar ook om jou genot. Ik geniet niet als jij niet geniet, en wil daar véél moeite voor doen, en vind het erg opwindend om je te zien klaarkomen of te zien dat je geniet van wat we met elkaar doen. Groetjes, Sven
|
|
|
|
|
|