Roxanna Geplaatst op 03-01-2005, 04:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

een oudere man zoekt een jonge vrouw........................
een oudere vrouw(zoals ik)zoekt een jonge man..............

waarom commentaar hier op???
moeten we toch zelf weten....................??

ieder voor zich,zou ik zeggen.

en daarom wens ik iedereen ook veel plezier en succes op deze en andere sites en ik hoop dat jullie vinden wat je zoekt.

kissssssssssssssss

meld dit bericht aan een moderator

Ask me..?? 
lekkeresex Geplaatst op 09-06-2005, 17:01
verwijderd
Verstuur privé bericht

heb daar ook weinig op tegen dan hou ik weer van lekker jong dan weer van ouder maakt allemaal niks uit als je maar fun hebt en genot kunt krijgen bij het geen wat je krijgt   ;D

Grayburn Geplaatst op 19-06-2005, 23:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

Er zouden meer oudere vrouwen moeten toegeven dat jong ook lekker kan zijn.
Ik ben een jongeman van 29 en ben gek op rijpe vrouwen.
Ieder zijn genot toch?
Moet kunnen.

Bestaan ze wel ? Vrouwen die een ongecompliceerde erotische vriendschap zoeken. Het maakt mij niet uit waar je vandaan komt of hoe je eruit ziet. Gebonden of ongebonden, discretie gegarandeerd, Geen fin. bedoelingen. Gewoon doen........ 
Xjasonx Geplaatst op 21-06-2005, 17:03
verwijderd
Verstuur privé bericht

Volgens mij zijn het allemaal fakers hier. Vooral de vrouwen. Concreet: wie heeft er nu al een date gehad dan? Vrijwel niemand dacht ik zo. Je ziet veelal dat een 'vrouwelijk' persoon een topic aanmaakt en daarin vrijwel niet meer reageert. Het topic komt vol te staan door de reacties van mannen. Dit zegt volgens mij genoeg.... erg jammer vind ik.

Buzz Geplaatst op 21-06-2005, 17:20
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat had je dan verwacht? Het niveau is dat van wanhopige pubernerds die ontmaagd willen worden. Slechts een handje vol vrouwen is "echt" en die zijn over het algemeen toch wel voorzien. De rest is fake.

Daemon Geplaatst op 22-06-2005, 19:12
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is wel degelijk mogelijk. Maar lastig is het zeker en de site is absoluut niet
uitnodigend voor vers bloed.  Zeker niet met al die reacties op oproepen van mensen
die ondertussen bejaard zijn.

Dit weekend heb ik nog een leuke ontmoeting gehad met een aardige, niet verkeerd
uitziende dame..  Helaas waren we niet van hetzelfde hout, om het maar cryptisch
uit te drukken, en hebben we het bij een heerlijk etentje gehouden.

Het gehalte faker vind ik hier persoonlijk minder dan op andere / commerciele datingsites
en daarnaast is het gehalte van "interactie" hier veel hoger. Ook de mogelijkheid iemands
historie (qua posts) te kunnen zien is buitengewoon informatief en daardoor wordt het
ook makkelijker om iemand *in te schatten*.

Nu loopt het echter wel erg los allemaal.
Een wat meer gemodereerde aanpak zou hier zeker niet misstaan.

Het feit dat een dame niet meer reageert op een topic wil natuurlijk niet direct
betekenen dat deze met de noorderwind vertrokken is.  
Vaak worden de dames ook veelal met persoonlijke berichten *bestookt* en wordt
de discussie via die weg voortgezet.

Ongetwijfeld zijn er meer dames en heren die graag gebruik maken van een dergelijk
instrument om spannend te daten. Immers ik doe het toch zelf ook ?!?!
(en neem van mij aan dat ik geen geile pubernerd ben )

Doch een grote (radicale) opruiming is mijns insziens de enige manier om er nog echt iets
intressants mee te gaan doen hier....

~ het is erop of eronder ~ 
Buzz Geplaatst op 22-06-2005, 19:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als ik deze site zo bekijk dan geloof ik dat je samen met nog een handjevol mannen tot een zeer klein deel van de bezoekers behoort die een succesverhaal kunnen vertellen.

ior Geplaatst op 24-06-2005, 12:24
gebruiker
Verstuur privé bericht

euh?