robie Geplaatst op 27-07-2005, 02:30
verwijderd
Verstuur privé bericht

Weer een extra stem in de poll !

Ik ben dus op zoek naar een relatie.

Over vreemdgaan ???

No Way ! Geen discussie over mogelijk (wat mij betreft)

En ik kan me niet vinden in : "Als je het beide goed vind is het OK"

1) ik zou het nooit goed vinden
2) in mijn ogen krijg je vroeger of later toch gezeik / jalouzie

maw: vreemd gaan = einde relatie

meld dit bericht aan een moderator

Daemon Geplaatst op 28-07-2005, 01:21
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kan het moeilijk zien als vreemdgaan als beiden ermee instemmen hoor.
Heb met mijn vriendin de afspraak dat we beiden vrij zijn om met anderen omgang te hebben onder de volgende voorwaarden :

1) Veilig
2) Veilig
3) Veilig
4) Het mag niet alleen voor de sex zijn. Het moet op zijn minst goed klikken.
5) Mits enigszins mogelijk betrekken we elkaar erin
6) We vertellen elkaar in het grootst mogelijke detail wat we uitgespookt hebben.
7) Als een van beide aan de bel trekt (bijv. ergens niet helemaal een goed gevoel bij hebben)
   wordt alle (sexuele) omgang met anderen direct gestaakt.

Wij zijn nu zo'n 9 jaar bij elkaar en de hartstocht is nog steeds niet verdwenen.
Ik betwijfel dat dat op middellange termijn nog gaat gebeuren ook.

Het meest opwindende is wel om contact te zoeken met een dame waarmee zij mij graag bezig ziet. (volle dame net als zij)

Jaloezie lijkt me niet vanzelfsprekend. ik kan me voorstellen dat het inderdaad voor veel stellen wel zo is. Maar dan vraag ik mij af of ze dan niet in een vlaag hebben besloten om een vrije/open relatie aan te gaan.

Ik denk ook niet dat je zo'n relatie van point blank kunt aangaan. Je zult mijns insziens eerst vertrouwen in elkaar moeten opbouwen via een *normale* relatie.

~ het is erop of eronder ~ 
robie Geplaatst op 28-07-2005, 01:36
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 01:21 Daemon schreef:

4) Het mag niet alleen voor de sex zijn. Het moet op zijn minst goed klikken.

Wat is goed klikken ?
Wat als het meer dan goed klikt ?
Met wie heb je dan eigenlijk een "relatie" ???

6) We vertellen elkaar in het grootst mogelijke detail wat we uitgespookt hebben.

Is dit voor de spanning of als "verantwoording" ?

7) Als een van beide aan de bel trekt (bijv. ergens niet helemaal een goed gevoel bij hebben)
   wordt alle (sexuele) omgang met anderen direct gestaakt

Is dan het kwaad al niet geschied ?

Het meest opwindende is wel om contact te zoeken met een dame waarmee zij mij graag bezig ziet. (volle dame net als zij)

Simpele vraag : Zijn er dan ook dames waarmee zij jou niet graag mee bezig ziet ????

Just my € 0,02

Daemon Geplaatst op 28-07-2005, 01:55
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 01:36 robie schreef:

[...]

Wat is goed klikken ?
Wat als het meer dan goed klikt ?
Met wie heb je dan eigenlijk een "relatie" ???

Waarom zou het een probleem zijn ?  Als alle betrokkenen duidelijk hebben hoe de situatie er voor ligt, zijn zij oud en wijs genoeg om hiermee om te gaan. De liefdesrelatie ligt duidelijk tussen mij en mijn vriendin. De andere zal nooit meer worden dan een (warme) vriendschap. Iets dat vanaf het begin duidelijk hoort te zijn voor de derde.

[...]

Is dit voor de spanning of als "verantwoording" ?

Spannend is het sowieso. Verantwoorden doen we niet aan. Je moet het eerder zien als beveilingsclousule. WIJ voeren de primaire relatie dus interesse in elkaars avonturen moet evidend zijn. Zogauw een van beiden merkt dat de intresse niet meer bestaat bij de ander dan hebben we dus een trek-aan-de-bel situatie..

[...]

Is dan het kwaad al niet geschied ?

Ik zou niet weten waarom. Een van de twee geeft hiermee gewoon aan dat er behoefte is om de situatie te herzien. Nog geen man overboord lijkt me.. We hebben het hier wel over volwassen mensen hoor.

[...]

Simpele vraag : Zijn er dan ook dames waarmee zij jou niet graag mee bezig ziet ????

Ja, dat heb ik geloof ik al aangegeven.. Dames waarmee geen *klik* bestaat..
We zijn in ieder geval niet bang dat de ander verliefheid ontwikkeld voor de derde.
Niet dat dat niet zou kunnen, maar die situatie zou altijd voor kunnen komen, ook buiten
een vrije/open relatie..  

Just my € 0,02

Dat zeggen toch alleen computernerds ?    

robie Geplaatst op 28-07-2005, 02:04
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 01:55 Daemon schreef:

[...]

Dat zeggen toch alleen computernerds ?    

Schuldig !  8)  ;D hahaha

Ik weet een ding, voor mij zou het niks zijn. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, anders zou er voor jullie ook niks aan zijn om met anderen genoemde contacten te hebben

Daemon Geplaatst op 28-07-2005, 02:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 02:04 robie schreef:

[...]

Nou ik moet eerlijk bekennen voor haar loopt het wat voorspoediger dan voor mij hoor  ;D
Nouja, qua aanbod dan he

more sex | grep daemon > party      (als je een echte bent dan begrijp je dit  :P)

robie Geplaatst op 28-07-2005, 02:24
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 02:11 Daemon schreef:

[...]

Nou ik moet eerlijk bekennen voor haar loopt het wat voorspoediger dan voor mij hoor  ;D
Nouja, qua aanbod dan he

more sex | grep daemon > party      (als je een echte bent dan begrijp je dit  :P)

Tja wat is echt hahahhaa

Als jij je nu eens meer bezig hield met "vrouwenvlees" had je waarschijnlijk minder ervaring  met linux distro's  

zie ook :
man woman

of

[code]
find / -name leuke dames > tmp
for i in `cat tmp`
do
echo $i pwned by Deamen !!!!111111
chown deamon $i
done
rm tmp      ' wel de bewijzen uit de weg ruimen hahaha
[/code]

Daemon Geplaatst op 28-07-2005, 02:28
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 02:24 robie schreef:

Als jij je nu eens meer bezig hield met "vrouwenvlees" had je waarschijnlijk minder ervaring  met linux distro's  

Wel op je woorden passen heh.. Geen linux voor deze kerel. Geef mij maar BSD!

Maar volgens mij raken we offtopic

Dikkemeid Geplaatst op 28-07-2005, 13:20
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja jullie raken wel offtopic.

Maar wat is de definitie van Vreemdgaan? Volgens mij is dat stiekem, in het geheim omgaan met een ander.
Als het met medeweten is van je partner spreek je niet over vreemdgaan, volgens mij.

Mijn partner mag doen en laten wat hij wil. Hij is geen bezit van mij, zoals hij het maar veilig doet, eerlijk is en niet meer voor deze persoon voelt dan voor mij.
En andersom geldt dat ook.

Daemon Geplaatst op 28-07-2005, 14:15
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2005, 13:20 Dikkemeid schreef:

...en niet meer voor deze persoon voelt dan voor mij.

Lijkt me dat dat zich moeilijk  laat beperken. Als het gebeurt, dan gebeurt het..
Maar zolang je heel tevreden bent met elkaar is die kans erg klein.

Leuk overigens om iemand tegen te komen hier die er nagenoeg gelijk over denkt.
Was bijna bang dat er alleen nog viespeuken en nepperds over waren

Albert5002 Geplaatst op 28-07-2005, 14:33
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat we een deel van de griezels wel weg gejaagd hebben, Daemon.

Dikkemeid Geplaatst op 28-07-2005, 14:33
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is misschien niet helemaal goed verwoord, maar als mijn partner zegt: ik wil met 'miep' meer gaan afspreken, samen winkelen etc etc. Dan is het voor mij te riskant. Dan biedt Miep meer dan dat ik hem kan bieden en dan scheiden onze wegen.

robie Geplaatst op 01-08-2005, 00:08
verwijderd
Verstuur privé bericht

MargrietB : Je zegt dat je partner mag vreemdgaan.

Mag hij zomaar met elke vrouwen (veilig) sex hebben, of verwacht je van hem dat hij het je vertelt (met wie / wanneer) ?

Ik quote dikkemeid even :

Maar wat is de definitie van Vreemdgaan? Volgens mij is dat stiekem, in het geheim omgaan met een ander.
Als het met medeweten is van je partner spreek je niet over vreemdgaan, volgens mij.

Ik heb dus eigenlijk 2 vragen :
- vind je het goed dat je partner sex heeft met anderen (zonder medeweten van jou) ?
- vind je het goed dat je partner vreemdgaat ?

Ik ben wel benieuwd naar je reactie.

Dikkemeid Geplaatst op 01-08-2005, 00:42
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het niet geod als mijn partner vreemdgaat. Dat wil zeggen ik vind het niet oke als hij me het niet vertelt. Mocht ik er dan achterkomen is mijn vertrouwen beschadigd. Het is voor mij geen reden om mijn relatie te beeindigen, maar ik zou niet weten waarom hij me het niet zou zeggen als ik het 'goedkeur'.
Hij zal het alleen verzwijgen als er meer speelt en dan hebben we het over een hypothetisch geval en daar kan ik nu niet over oordelen

yull brinner Geplaatst op 17-10-2005, 01:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat is vreemdgaan, op het moment dat je als koppel afspreekt dat je elkaar niet trouw hoeft te blijven dan is vreemdgaan meer naar bed of op stap gaan met een vreemde.
Tja dan lijkt t me geen isseu.
Maar als vreemdgaan stiekem met een ander naar bed gaan en sexen waar dan ook betekent dan keur ik het resoluut af.
Dan ben je niet meer dan een egoistich onderkruiper(ster)tje dat uit is op alleen je eigen plezier en je bent t uberhaupt onwaardig een partner te hebben.
Vertrouwen dat is waar relaties om draaien mbt vreemdgaan op die manier en ik ben liever de rest v mijn leven single dan een zo een type relatie.

1 2