natuurlijk Geplaatst op 14-12-2004, 16:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat zoek jij, wat zoek ik?

Vele mensen zijn zoekende. De een zoekt dit, de ander zoekt dat. De een vind snel, de ander niet direkt, of niet. Een ieder is vrij te zoeken naar "dat", naar waar degene naar op zoek is. Gelukkig maar, we leven in een vrij land. Op dit forum blijkt dat de interesses een breed scala van verscheidenheid omvatten.
Wat mij wel opvalt is dat velen niet tevreden zijn met hun eigen relatie, vandaar mijn vraag:
Mag je partner vreemd gaan?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

succes

een groet van R & L

meld dit bericht aan een moderator

wie vind wie, wie vind nie! 
natuurlijk Geplaatst op 14-12-2004, 20:06
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi meester John/De Meester,

Bedankt voor uw reactie.
Inderdaad, een poll, gewoon om te peilen welk resultaat hieruit naar voren komt.
Ik ben me heel goed bewust dat het resultaat niet representatief is voor de
bezoekers van deze site. Een bepaalde groep zal een stem uitbrengen, een andere
groep niet. Een bepaalde groep plaatst topics, een andere groep niet en weer een
andere groep is meer van het reageren op. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
En hiermee rekening houdend kan ik me een beeld vormen wat de drijfveer is om
deze site te bezoeken. Ben gewoon benieuwd.
In eerste instantie heb ik gedurende een periode geen topics geplaatst of elders
een reactie bij geplaatst. Ik heb gewoon afgewacht om een bepaald beeld te
krijgen. Inderdaad ik heb nu wat reacties geplaatst. Dat zegt wat over mij, dat
is zo klaar als een klontje, maar ik weet dan ook wel mijn eigen beweegredenen
om hier op deze site te belanden, maar dat zegt nog niets over de beweeg redenen
van anderen. Ook is het zo, dat topics en reacties niet altijd een juist beeld van
iemand weergeven, dat is dikwijls gebleken na het lezen van alle topics en reacties
van sommige onder ons.

Maar in ieder geval bedankt voor uw reactie.
R & L

natuurlijk Geplaatst op 21-12-2004, 13:18
gebruiker
Verstuur privé bericht

topic 1 dd 14-12-2004: oorspronkelijk topic
per heden gewijzigd (dit was het eerst)
titel: Rever deze dating site!

Op 14-12-2004, 16:27 natuurlijk schreef:

Hallo een ieder die dit leest.

Ik vraag me wel is af wat de drijfveer is, van de mensen die hier
op deze site komen, zeker na het veelvuldig lezen van de
geplaatste topics.
Soms vraag ik me wel is af, na het lezen van bepaalde topics,
of het wel onder de categorie dating valt.

De poll is vrij beperkt, een toelichting hierop kan altijd via
een reactie op dit topic.

een groet van R & L

natuurlijk Geplaatst op 06-01-2005, 12:06
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat verwacht jij? Verwacht jij succes, of heb je toch enige twijfel. Mijn inschatting is, dat een ieder succes kan hebben, maar het gaat niet vanzelf. Probeer origineel te zijn, blijf jezelf, zorg dat je eerlijk bent, heb respect voor de ander, stuur een reactie op passende personen, heb niet een te hoge verwachting, wees duidelijk, heb zeker ook geduld. Dus eigenlijk is het zo dat je moet bepalen wat de juiste aanpak is, en dat is voor een ieder dus weer anders.

succes

een groet van R & L

Ik wens iedereen alle succes toe in 2005, dat het een liefdevol jaar mag zijn, vol met passie en hartstocht, met begrip en respect voor elkaar. Bij deze alle geluk toegewenst.

succes

een groet van R & L

natuurlijk Geplaatst op 11-01-2005, 14:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dank u

Ik doe mijn best, weet ook dat een ieder met de juiste aanpak, met geduld, met respect, met liefde, enz enz succes kan hebben.

groet van R & L

natuurlijk Geplaatst op 13-01-2005, 11:17
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dank u, ik ben blij dat te horen. Ik weet ook dat er zeker meer mensen zijn die daar net zo over denken. En wat u zegt, respect voor elkaar, is toch de basis voor liefde. Ik wens u succes in uw zoektocht naar datgene wat u zoekt.

een groet van R & L

694ever Geplaatst op 13-01-2005, 22:13
verwijderd
Verstuur privé bericht

Waar ik via deze site naar op zoek ben?

Eender wat komt. Kan ik toffe mensen leren kennen, fijn. Kan ik vriendschappen opbouwen met mensen van hier, fijn. Kan ik een relatie opbouwen met iemand die ik hier ontmoet, fijn. Kan ik een een- of meermalig sexcontact krijgen met iemand van hier, fijn.

Het maakt mij niet uitwat ik hier vind, als ik me maar kan amuseren en niet hoef te vrezen om lastiggevallen te worden door fakers, iets wat jammer genoeg maar al te vaak gebeurt als je serieus op zoek bent naar net dat ietsje meer.

Greetz
694ever

natuurlijk Geplaatst op 26-01-2005, 13:54
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 13-01-2005, 22:13 694ever schreef:

Waar ik via deze site naar op zoek ben?

Eender wat komt. Kan ik toffe mensen leren kennen, fijn. Kan ik vriendschappen opbouwen met mensen van hier, fijn. Kan ik een relatie opbouwen met iemand die ik hier ontmoet, fijn. Kan ik een een- of meermalig sexcontact krijgen met iemand van hier, fijn.

Het maakt mij niet uitwat ik hier vind, als ik me maar kan amuseren en niet hoef te vrezen om lastiggevallen te worden door fakers, iets wat jammer genoeg maar al te vaak gebeurt als je serieus op zoek bent naar net dat ietsje meer.

Greetz
694ever

hallo 694ever

Bedankt voor uw reactie. Geduld, geduld, respect en begrip, en succes zal volgen. Op zoek is inderdaad niet het juiste woord, de toekomst zal het uitwijzen. Laat gebeuren wat er gebeurt, laat komen wat er komt. Geduld zal de kans op succes doen stijgen.

een groet van R & L

natuurlijk Geplaatst op 01-03-2005, 18:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

topic 2 dd 21-12-2004: oorspronkelijk topic
per heden gewijzigd (dit was de tweede)
titel: Re:verwacht je succes op deze dating site?

Wat verwacht jij? Verwacht jij succes, of heb je toch enige twijfel. Mijn inschatting is, dat een ieder succes kan hebben, maar het gaat niet vanzelf. Probeer origineel te zijn, blijf jezelf, zorg dat je eerlijk bent, heb respect voor de ander, stuur een reactie op passende personen, heb niet een te hoge verwachting, wees duidelijk, heb zeker ook geduld. Dus eigenlijk is het zo dat je moet bepalen wat de juiste aanpak is, en dat is voor een ieder dus weer anders.

succes

een groet van R & L

natuurlijk Geplaatst op 09-03-2005, 08:23
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo een ieder die dit onder ogen komt,

Een opvallend verschijnsel is dat velen niet tevreden
zijn met hun eigen relatie. En dan voornamelijk nog
datgene wat betrekking heeft op hun sex leven.

Wat ik me dan afvraag is het volgende:
-hoe is die ontevredenheid ontstaan, wat is de reden daarvan?
-komt het door de ander, door jezelf of door beide?
-wanneer is die ontevredenheid begonnen en hoe heeft dat zich
ontwikkeld?
-wat hebben jullie geprobeerd om dat euvel te verhelpen?
-valt er over te praten?
-is er wel voldoende energie gestoken om jullie relatie op en top
te houden dan wel te verbeteren?
-wordt er wel genoeg rekening gehouden met de wensen van de
ander?
-en als je besluit om vreemd te willen gaan, stel je je dan ook de
vraag "mag je partner dan ook vreemd gaan"?

Probeer wat van je relatie te maken en vooral geniet ervan,
succes.

een groet van R & L

Vele mensen zijn zoekende. De een zoekt dit, de ander zoekt dat. De een vind snel, de ander niet direkt, of niet. Een ieder is vrij te zoeken naar "dat", naar waar degene naar op zoek is. Gelukkig maar, we leven in een vrij land. Op dit forum blijkt dat de interesses een breed scala van verscheidenheid omvatten.
Wat mij wel opvalt is dat velen niet tevreden zijn met hun eigen relatie, vandaar mijn vraag:

succes

een groet van R & L

Jos kamp Geplaatst op 09-03-2005, 16:25
gebruiker
Verstuur privé bericht

Loop zelf ook niet helemaal op een rechte lijn, dus daar denk ik liever niet aan. Hebben jullie trouwens die website http://www.alibi-nodig.nl al gezien en heeft iemand ervaring met de door hun aangeboden diensten?

succes

een groet van R & L

da_devillissh Geplaatst op 18-03-2005, 20:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

succes

een groet van R & L

opzoek naar vriendschap en dan kijken wat daar uit komt :-*

hoi me msn kan je krijgen als je er om vraagt ALS JE VOOR GEILE SHIT KOMT ZIT JE BIJ MIJ DUS HELEMAAL VERKEERD ZOEK VRIENDSCHAP EN WAT DAAR DAN VERDER UIT BLOEIT ZIEN WE DAN WEL WEER XXXXXXX Z 
engeltje_1980 Geplaatst op 18-03-2005, 22:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja ik ook wel
me vorige relatie duurde 5 jaar
ook via een chatbox ontmoet

dus we proberen het gewoon nog een x

zoek een leuke lieve meid om leuke dingen mee te doen(niet alleen sex dus) 
natuurlijk Geplaatst op 23-03-2005, 10:31
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Jos Kamp,

Waarom daar niet aan denken Jos?
Jij loopt zelf niet geheel op een rechte lijn, jij gaat dus vreemd, jij bent dus niet monogaam, waarom zou je partner dat dan niet mogen, terwijl jij dat dan wel doet.

R & L

Op 09-03-2005, 16:25 Jos kamp schreef:

Loop zelf ook niet helemaal op een rechte lijn, dus daar denk ik liever niet aan. Hebben jullie trouwens die website http://www.alibi-nodig.nl al gezien en heeft iemand ervaring met de door hun aangeboden diensten?

natuurlijk Geplaatst op 25-03-2005, 17:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Ziggy Girl,

Ik kan me daar goed in vinden, alles op zijn tijd. In eerste instantie een vriendschap opbouwen, en als er dan na verloop van tijd een wederzijdse klik aanwezig is kan er iets moois opbloeien.
De stelling 'Mag je partner vreemd gaan?' is meer bedoeld als vraag voor degene die op het punt staan vreemd te gaan of voor degene die zich al langer bezig houden met het bedotten van hun partner. Dat was meer het doel van deze stelling.

een groet van R & L

frank63 Geplaatst op 26-03-2005, 07:46
verwijderd
Verstuur privé bericht

Beste R & L,

Ik lees je (vergeef me het vriendschappelijke "je", meer dan je pseudoniem kan ik niet achterhalen, maar daar zul je je redenen wel voor hebben) bijdrages altijd met veel plezier. Ze zijn zo heerlijk nederlands. Die schijnbare geboeidheid in de ander die, wanneer de ander een afwijkende mening heeft, onmiddelijk wordt gevolgd door een (vergeef het me wederom) wat moralistische aanvulling.
Je oorspronkelijke vraag was nog redelijk open. Al de vragen die "vreemdgangers" zichzelf zouden kunnen stellen die je er later bij plaatste zijn dat natuurlijk een stuk minder.
Je lijkt er vanuit te gaan dat iedereen binnen een realatie een volledige bevrediging van geestelijke en lichamelijke behoeftes kan bereiken. En, voor je er zelf mee komt, als dat niet zo is om die niet bevredigde behoeftes ondergeschikt te maken aan de culturele afspraak dat we binnen een relatie geen lichamelijk contact met een ander hebben.

Ik vraag me zelf af:

Mocht de ander in de relatie zelf ook vreemdgaan is het dan ok?

Is het geoorloofd om binnen een relatie een vriend/vriendin te hebben waarmee je niet-lichamelijke zaken deelt die je niet met je partner deelt?

groeten
Frank

natuurlijk Geplaatst op 30-03-2005, 07:41
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 18-03-2005, 20:43 da_devillissh schreef:

opzoek naar vriendschap en dan kijken wat daar uit komt :-*

Hoi Da_devillissh,

Op zoek naar vriendschap, vriendschap is een mooi iets, op vriendschap moet je zuinig zijn, uit vriendschap kan iets moois bloeien.

Veel succes Da_devillissh, hoop voor jou dat er een mooie vriendschap zal ontstaan met iemand die overeenkomt met jouw persoontje.

R & L

fransisca Geplaatst op 10-04-2005, 23:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben vrijgezel en niet op zoek naar een partner.
ik vind vreemd gaan mag wel maar dan moet je partner het ook goed vinden een soort open relatie dus.

:-*

ik ben niet te koop wel te huur voor 150,-- per uur 
jeleeftmaar1keer Geplaatst op 24-04-2005, 01:23
verwijderd
Verstuur privé bericht

geen probleem......zolang ze mijn partner maar blijft

ff zonder dollen,

Wat niet weet,wat niet deert.
klinkt misschien wel kort door de bocht, maar zolang ik het niet weet zou ik er geen problemen mee hebben. Zelf ga ik zo nu en dan wel eens vreemd,puur voor de spanning en de sex en het heeft mijn relatie nog nooit in de weg gestaan.
Misschien komt mijn vriendin ook wel eens in de verleiding, ik weet het niet van haar.....en zij niet van mij.....
Een steun en toeverlaat zijn en blijven we van elkaar..... zo af en toe je jachtinstincten najagen.......ach....

life's a game........so let's play  
classic Geplaatst op 18-07-2005, 15:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja van mij mag ze vreemtgaan als ze dat wilt !!
ik zeg haar alltijd als ik de kans krijg om een mooie vrouw te neuken doe ik dat  . en die kans geef ik haar ook zo lang we maar eerlijk tegen elkaar zijn
gr jan

dubbeltje Geplaatst op 19-07-2005, 09:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

Leuke vraag.
Voor mij is het antwoord simpel, JA dat mag ze.
Ik vind het geen probleem, ik weet ook dat ze met een vriend van mij af en toe naar bed gaat, alleen zij verteld het me niet. Dat vind ik wel jammer maar via hem blijf ik toch op de hoogte.

classic Geplaatst op 19-07-2005, 10:54
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat is jammer dat ze het je niet zegtmoet ze wel doen ! vind ik

dubbeltje Geplaatst op 19-07-2005, 11:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ach, ik vind ook dat ze het moet zeggen, maar wie weet komt dat nog.
Voor als nog heb ik er geen moeite mee.

classic Geplaatst op 19-07-2005, 13:16
gebruiker
Verstuur privé bericht

vind ik knap je maar kijk er toch maar mee uit

dubbeltje Geplaatst op 19-07-2005, 13:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dat doe ik.