bi-girl Geplaatst op 20-07-2003, 12:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Dewi

Ja ik ken dat wel ja na verloop van tijd vallen de vriendinnen weg om je heen en hoe dat komt ja ik weet het ook niet.

Ik zou je graag wat meer via de email willen leren kennen.

Ik ben wel bi maar woon samen met me vriend die daar alles over weet hoor en ik zoek niet zo zeer contact om verder te gaan nee een leuke vriendin om leuke dingen mee te doen lijkt me erg leuk.

Ik ben 29 jaar heb een dochter van 7 en ben nu zwanger van de tweede drie maandjes nog maar dus het begin is er ha ha

nou mischien hoor ik snel wat van je,...

groetjes natasja

meld dit bericht aan een moderator

silly37 Geplaatst op 19-12-2003, 10:45
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi debby en natasja,

Hierzo idem dito, en eerlijk gezegd TOTAAL teleurgesteld in "vriendschap".

Maar alleen is ook maar alleen, toch? Wie weet kunnen we met zijn drietjes iets leuks doen, en eventueel nog meerdere dames????

Ben zelf 37, woonachtig Brabant, en heb twee kindjes 9 en 4 jaar.

Laat wat van je horen.

Groetjes, silly

Cella Geplaatst op 19-12-2003, 13:45
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey

Ik ken het verhaal ook.
Ik heb 44 jaar terug een meisje leren kennen via vakantie werk en die spreek ik nu echt nooit meer behalfe 2 x in het jaar misschien een mailtje.
Ik heb haar vaak nog smsjes gestuurd maar kreeg nooit wat terug
Ik baal daar ook heel erg van ik heb nu nog 1 vriendin die ook een beetje weg vaagd maar dat zal nooit helemaal weg gaan.
Hoop ik tenminste.....

texje Geplaatst op 14-01-2004, 12:36
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo meisje. ik weet hoe je je voelt. ik had ook 2 hartsvriendinnen daar deelde ik alles mee, we waren allemaal single en beloofde dat niemand er tussen zou komen. Nou ze leerde allebei een man kennen de een zelfs door mij en pang over vriendschap.  leuk is dat he? ja ja geen man komt er tussen. ik voelde me erg eenzaam, maar gelukkig heb ik een stel leuke meiden leren kennen waarmee ik soms ga stappen en we delen veel met elkaar maar er zijn er een paar getrouwd. ondanks dat is het heel gezellig. als dit je bekend voor komt mail me dan maar. ik ben 47 heb 4 kinderen en ben al 11 jaar alleen. see you